Gå til innhold

1986 golf 2

Ranger emnet


golf fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

nå kommer dette prosjektet til å stå stille en veldig lang stund pga litt over en uke til får jeg meg nytt prosjekt en 1989 toyota carina 2 og da skal den oppe å gå før jeg fortsetter med golfen fordi da blir toyotaen første gangs bilen min med senking og felger og anlegg trur jeg skal bruke anlegget som sto i golfen til toyotaen skal lage ny tråd på toyotaen pga volkswagen og toyota er jo ikke det samme

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
hyreforran.jpg skal senke den sånn

 

men noen som vet om de felgene kommer i større dim???

 

De kommer fra Pirelli i 14 og 15, men du kan dreie ut 16" Porsche Gullideckel-felger til "P-slots". BDA har for eksempel laget disse 19" "P-slotsa", men da må du betale:

 

fall13.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo er ikke barebare... å hente en turbo fra en turbodiesel ville vel kanskje gå, men masse arbei må du regne med da, noe bra effekt får du nok heller ikke... bygg om til G60 heller, finnes mange G60 motorer til rundt en 5k, og du får en fantastisk lyd da, syns jeg i hvertfall. Vil du ha turbo så finnes det turboombyggings kit til G60 motoren.

- 2005 Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo er ikke barebare... å hente en turbo fra en turbodiesel ville vel kanskje gå, men masse arbei må du regne med da, noe bra effekt får du nok heller ikke... bygg om til G60 heller, finnes mange G60 motorer til rundt en 5k, og du får en fantastisk lyd da, syns jeg i hvertfall. Vil du ha turbo så finnes det turboombyggings kit til G60 motoren.

 

planen er på å bygge om men gjør ikke om motoren er dårlig fordi eg skal overhale den uansett og da kan jeg få den billig men vet du hvem importøren av vw er fordi må ha papirene på det før jeg drar inn til biltilsynet

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår