Thor-Eivind Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 lurte bare på hvordan golf 1 cl leppe er festa til forntplata? blir det synlig at den har hvert der hvis jeg angrer og vill ta den av igjen? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 lurte bare på hvordan golf 1 cl leppe er festa til forntplata? blir det synlig at den har hvert der hvis jeg angrer og vill ta den av igjen? Den skrus med 4 bolter gjennom frontblekket. De 4 hullene skal være der allerede i frontblekket. Men hvorfor i all verden skal du angre og ta den av igjen? Den bygger ikke mye ned i forhold til blekket så evt vinterkjøring og skraping skulle uansett ikke være noe problem. Koster rundt en hundrings på Veng så om du skulle være så uheldig å kjøre den i stykker er det jo bare å handle en ny. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 lurte bare på hvordan golf 1 cl leppe er festa til forntplata? blir det synlig at den har hvert der hvis jeg angrer og vill ta den av igjen? Det er normalt hull for denne i alle frontplater men de syns ikke da de er underifra og opp. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Det er normalt hull for denne i alle frontplater men de syns ikke da de er underifra og opp. Tydeligvis ikke i alle, for Westie-frontplata mi har det ikke;). For øvrig kan det være lurt å bruke bolter med store skiver på de ytterste hullene. Spesielt om leppa er repro/Veng, ettersom de rett som det er ikke akkurat har superb passform. På de tre midterste hullene funker de originale klipsene greit (det er fem monteringshull alt i alt). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Tydeligvis ikke i alle, for Westie-frontplata mi har det ikke;). Jeg sa normalt ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Det er normalt hull for denne i alle frontplater men de syns ikke da de er underifra og opp. takk akkurat det jeg ville høre :) grunnen til at den kansje skal taes av igjen er fordi den skal settes på en ascona b og det er jo ikke sikkert at det blir seendes like bra ut som jeg tror. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 takk akkurat det jeg ville høre :)grunnen til at den kansje skal taes av igjen er fordi den skal settes på en ascona b og det er jo ikke sikkert at det blir seendes like bra ut som jeg tror. Mulig jeg misforstår deg her, men det ManiaCoupe sier er at det normalt er hull til denne leppa på alle EINSERE... ikke alle biler uavhengig av merke... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 skjønte det:tannløs: men frontplata på ascona er bretta bakover i bunnen slik at det er en 2-3cm brei kant som går rett bakover på baksiden av fronten. det er slik dere mener på golfen også ikke sant? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 skjønte det:tannløs: men frontplata på ascona er bretta bakover i bunnen slik at det er en 2-3cm brei kant som går rett bakover på baksiden av fronten. det er slik dere mener på golfen også ikke sant? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 den passer nokk noe dårlig ja:( da må jeg nokk finen på noe aent lurt i setdenfor... men dere vet ikke om noen tøffe oldschool speil bortsett fra engelmann? helst i svart plast. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg