Gå til innhold

chip til audi

Ranger emnet

Auto-Union^A6^

Anbefalte innlegg

hei. noen som har erfaring med chiping av bil? jeg har en A6 1996 tdi 90hk. litt kjedelig med bare 90, har lyst å gå opp i effekt på en SIKKER måte. har hørt mye forksjellig om dette, vil gjerne høre deres mening. Hva er anbefalt, hva er best og hvor får man kjøpt dette? jeg sjekket opp chipsenter.no, noen som har flere nettsider eller steder så kom gjerne med det... takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla bror <3

altså nå er jeg ikke 100% sikker men vet på VW når man skal chippe Corrado eller putte turbo/Kompressor så må man forsterke rådene og andre dyser og stemplene ... kanskje bytte tenning og noe av det elektriske ? men så igjen vil kanskje dette ikke væte fullt nødvendig pga det er Diesel... men IGJEN bilen din har gått et stykke det ville vært lurt å sett at alt er bra før du putter på mer med HOSSkrefter i den ;)

Klem fra WestSide <3

gleder meg til vi møtes igjen ;) da er babyen min ferdig

lykke til bror

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe moj brate...haha ja jeg har fått høre det...jeg sjekket det ut og det skulle være greit. Jeg har sjekket ut alt sammen. nå skal jeg sette i gang. jeg har funnet nettsteder og forhandlere til god pris:) men tenker ikke å gjøre noe ektremt ut av den, bare litt fix. om 4 år, når jeg er ute i skikkelig jobb da skal jeg ha bil bare for løp og egen bil som jeg bruker til butikken hihi....:) det blir gøy med HOSSkrefter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså nå er jeg ikke 100% sikker men vet på VW når man skal chippe Corrado eller putte turbo/Kompressor så må man forsterke rådene og andre dyser og stemplene ...

men IGJEN bilen din har gått et stykke det ville vært lurt å sett at alt er bra før du putter på mer med HOSSkrefter i den ;)

Hva snakker du om? Klart et bygge fra NA til overladning fort

krever bytte av råder forøvrig.

Men du har et poeng her, sørg for at denne bilen er i GOD teknisk

stand før du går på med chip.

Leverandører finnes det etterhvert mange av, mener det ble lagt

ut en lengre liste under 1.8T tråden under Audi\

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg får benytte meg av linkene. har sjekket pris hos de forskjellige. den beste løsningen jeg kom frem til er å kjøre til norsk bildelsenter som er like før drammen. men for meg tar det ikke mer enn 1.5 timer siden jeg bor ved svenskegrensen:D skal snakke med dem først. tror de har den beste og sikkreste tuningen med tanke på pris. får også VACN-rabatt:D...tack så mycket folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...