Gå til innhold

kjøp av ny bil (max 110k

Ranger emnet

stiffmast

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har en audi 100, 2.8e og en bmw 520i som jeg skal selge, grunnen er så enkel som at jeg vil ha en nyere bil med større motor og fortrinnsvis bakhjullstrekk eller firhjullstrekk. de merkene som er mest intressang for meg er audi og bmw. noen som har forslag til biler som kan være intressang for meg? vil ha en bil som er nyere enn 98/99 helst. kom gjerne med link til biler på finn/autodb osv og evt problemer med den aktuelle biltypen.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg har en audi 100, 2.8e og en bmw 520i som jeg skal selge, grunnen er så enkel som at jeg vil ha en nyere bil med større motor og fortrinnsvis bakhjullstrekk eller firhjullstrekk. de merkene som er mest intressang for meg er audi og bmw. noen som har forslag til biler som kan være intressang for meg? vil ha en bil som er nyere enn 98/99 helst. kom gjerne med link til biler på finn/autodb osv og evt problemer med den aktuelle biltypen.

jeg tror du sliter litt hvis du skal ha noe såpass nytt med motor som duger og til max 110k. går du for noe en del eldre kan du få veldig mye kult for 110k:) tipper en bra utstyrt 520i 99 modell er verd rund 110k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke ha noe eldre, er det som er problemet. vil ha en bil jeg kan kjøre uten å måtte skru hver eneste dag.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man slipper som regel å skru bare man kjøper noe som ikke er herja og skrudd i filler. Kjøp en bil som er relativt orginal, og fiks den selv.

Valgene er mange. Skulle jeg hatt bmw ville jeg gått for noen av disse typene:

e36 325/328, e34 525, e30 325.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider