Gå til innhold

Oles A6 1.8t mtm

Ranger emnet

canberra

Anbefalte innlegg

Fin bil.

Lurte bare på du som har 18" felger, sliter dette ille på forstilling osv.

Har hørt masse mas om at man sliter ut forstilling og at du må bytte gummi ofte.

Lurer også på hva du har gjort med motoren? Eller om den er original:P

Har kjøpt meg en 98 mod A6 1,8t som nå er helt original osv.

Tenkte jeg skulle gjøre litt forskjellig med den, men har ikke akkurat så stor peiling på detaljer..Vet bare hva jeg skal i grove trekk!:)

Audi A6 1,8t 98 mod *Solgt*

- Volvo S60 2.0T 01 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil.

Har hørt masse mas om at man sliter ut forstilling og at du må bytte gummi ofte.

Sliter vel ikke noe mere om man har 18" felger. Men visst man senker bilen, da sliter det dekk hvis man ikke tar en hjulstillings kontroll. Forstillinga slites fortere etter ekstrem senking har jeg hørt, så det kan stemme :)

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.

Lurer også på hva du har gjort med motoren? Eller om den er original:P

Har kjøpt meg en 98 mod A6 1,8t som nå er helt original osv.

Tenkte jeg skulle gjøre litt forskjellig med den, men har ikke akkurat så stor peiling på detaljer..Vet bare hva jeg skal i grove trekk!:)

Har ingenting å si om du har 17-18-19 etc. Men ja, du sliter forstillingen din mye fortere med senk. Vet ikke hvor mange ganger jeg har skiftet multilinksettet.

Jeg har ikke gjort en dritt jeg når det gjelder detaljer akkurat. Eneste som er uorginalt er den lille vingen på bakluken.

Har MTM steg 3, alt gjort av dahlback racing. 256 i motor. Men kjører litt høyere trykk enn levert.

Endret av canberra

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du sote og hvor?:)

Hos hurtigruta bilglass. Får en kongepris som e inkl.front vinduet.

Men har en flybilett som ska prioriteras i denne mnd. Så eg må se om eg ikje får gort det itte den 12 i denne mnd :)

Holde og på tanken med å montera FMIC. E bare så jævla trangt bak fangeren bare : /

Endret av canberra

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å si om du har 17-18-19 etc. Men ja, du sliter forstillingen din mye fortere med senk. Vet ikke hvor mange ganger jeg har skiftet multilinksettet.

Jeg har ikke gjort en dritt jeg når det gjelder detaljer akkurat. Eneste som er uorginalt er den lille vingen på bakluken.

Har MTM steg 3, alt gjort av dahlback racing. 256 i motor. Men kjører litt høyere trykk enn levert.

Aha, Greit nok:)

Har lyst å sette på 18" og senke den litt!

Hvor mye vil være normalt å senke den egentlig?

Tenkte jeg skulle sette på "vingen" på bakluka + bytte ut fram og bak skjer, og side skjørtene.

Disse er desverre nemlig i svart plastik!(Noe som ser råttent ut:P)

AudiA618t.jpg

Syns litt på bilde!

Audi A6 1,8t 98 mod *Solgt*

- Volvo S60 2.0T 01 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal senking er jo 40/40. Eller 60/60 da. :) Men ja, enkleste shining for bilen er jo lakkering helt ned. Og vingen synes jeg gjør veldig mye, rumpa blir litt rund orginalt synes jeg da.

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, eg reise desverre ikje t italia i år:P bler nok en aen plass..yasmin ska jo blime linn te italia..rekne eg med?

RS fangeren passa ikje :S

Endret av canberra

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja det måtte bare komme, kjørte entur og ble stoppet av politiet. Må da inn på visning med bilen grunnet senkingen. De tok bilde og informerte meg om at det ikke var vits at jeg begynte å justere bilen oppigjen.

Noen som har litt ide'r om hva jeg kan gjøre? Bare justere driten opp igjen og ta med tüv papirer? og rekne med at dette blir godkjent ?

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt!! Men kan du få noe forelegg på dette da?

I så tilfelle så kan du jo si at du kjøpte den slik, og at du hadde planer om å justere den oppigjen da det er umulig å kjøre med=)?

Men surt da hvis dem sjekker reg dato etc..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel umulig å si at jeg kjøpte den slikt, grunnet den har vært på eu godkjenning med ORG fjører og dempere :S men jeg driter i det, jeg justerer bilen opp, og tar med Tuv.

Nei ingen forelegg.

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider