Matsemann Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 hei folkens jeg har vært på nett og funnet meg en wrangler 4.0 sahara edition 95 modell som har gått 120 000km. men før jeg kjøper ville jeg høre om noen har erfaringer fra slike biler? hvordan driftsikkerheten er og om det kan være at jeg får meg masse utgifter på den. jeg har null erfaringer med wrangler. takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei! Tøff bil du ser etter. Har hatt 2 stykker selv. Ville absolutt skjekket ut forumet på Jeep Club Norway. Der får du garantert masse gode tips. http://www.jeepclubnorway.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsemann Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 takk for hjelpe:) har vært å lagt inn et innlegg der nå. men kan du anbefale meg denne bilen? lurer også på 2.5 literen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 2,5 literen må aldri kjøpes. Alt for liten motor. Hadde en 4 liter selv engang i tiden. RÅ bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg