Gå til innhold

Et realistisk offroad spill!

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå selv laget en cheat savegame, som kommer ut senere her.

Har moddet følgende:

-Alle biler

-Låst opp alle steder

-Fullt med penger til å kjøpe alt til alle biler

Driver å sjekker litt diverse nå, men ser ut til å funke bra!!! jeg har ikke spillt spillet i det heletatt så jeg har ikke låst opp alle kontrollene enda :( har bare RWD for tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm sende den over på msn? dthomass@chello.no

Skal legge den ut på hjemmesiden min og gi ut link :) Testet mye nå, funker bra! eneste minuset er at jeg skjønner ikke hvordan jeg får unlocka 4x4\hi-low gear\dif-lock (rear\front)...

Finner jo ikke ett eneste løp :P og den "Tommelen opp" gjør ingenting! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn får jeg feilmelding når jeg prøver savegamen din.

For de som lurer på hvordan man får aktivert diffsperrer osv:

Start med å trykke deg gjennom F1-F3, deretter alle kameramodusene 1-7, så kjører du til garasjen (trykk enter der), gå ut igjen, gå så ut av bilen (E), gå inn i bilen og kjør til løpet som dukker opp. Der får du aktivere 4x4 (men ingen sperrer). Når du har kjørt løpet kan du velge høy- og lavserie, 4x4, og diffsperrer

*edit: ang. savegamet: På forumet til de som lager spillet står det at savegamene bare virker på den pc'n de ble laget på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da må folk redigere selv. Kan lage en guide på det :)

Veldig enkelt:

1. Åpne XML filen i notepad

2. Rediger som du vil

-Money= (sett det du vil)

-alle "scene names" som da er maps, har verdien (Locked "1"), sett den til "0". Da låser du opp mappet, gjør det på alle slike som er til mapsene, de ligger over rundetidene :)

-på biler, så kan du ta (skinID="1") på alle, og sett (state="2"). Setter du state til 2 så eier du bilen =)

-Sett (<tuning value="unlocked" />) på ALLE slike =) da kan du kjøpe alt.

3. SKRIVEBESKYTT FILEN!

4. Åpne spillet, kom deg inn i spillet slik at du kan kjøre. Legg ned spillet (IKKE LUKK HELT), fjern skrivebeskyttelsen og NYT penger\biler\baner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, høres ut som om du har ett problem med skrivebeskyttelse delen?

Håper det, så vi prøver igjen:

-Edit sånn du vil

-Lagre filen

-Høyreklikk, egenskaper, "Skrivebeskyttelse"

-Start spillet, gå inn i Career.

-Når du ser bilen din og kan kjøre rundt, så legger du ned spillet (ikke lukk) så du kan fjerne skrivebeskyttelsen igjen.

-Gå inn i spillet igjen og nyt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...