MortenM Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 N0en s0m har 0ppservert biler bak ess0 frekhaug natt til lørdag/ søndag... s0m har styra fælt bak vaskehallen Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Off, jeg som bodde der for noen årsiden :( Hører det har blitt litt Texas i bergen for tiden? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hva har skjedd der? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Off, jeg som bodde der for noen årsiden :( Hører det har blitt litt Texas i bergen for tiden? Uff ja , får værtfall ikke ting til å stå i fred der mer :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hva har skjedd der? kan vell si att f0lk lar ikke andre ha ting i fred, å viss n0en veit n0e, sett det er mange s0m har blitt stjælt i fra, å det hagler trisler, f0r å si det sånn , best er att tinga mine blirt lagt på plass, finner jeg ut hvem det er så ..... ................. den/de s0m har gj0rt dette vil IKKE att jeg finner dem Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 En ting er at du kan skrive norsk så væffal JEG som er utlending forstår hva du skriver, en annen ting er at du kan utdype deg litt mere om hva som egentlig har skjedd så vi andre kanskje kan tenke tilbake i tid og kanskje huske om det har skjedd noe der! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Orker ikke å lese dette, blir jo klar i øynene va å lese store og små bokstaver, samt masse prikker... Skjerpings på forumet!!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hAhAhA... er IKKE enkelt vø/TT....... ........ . . . . ... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Janei, det var jo ett innbrudd i bilen min som stod på folkehøyskolen på frekhaug det året jeg bodde der :( Ikke kjekt og få bilde av en kompis om ei vridd opp dør når man selv sitter i Ålesund... Men da var det vist noen karer fra Litauen på Sotra som hadde gjort det (fikk jeg høre) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Janei, det var jo ett innbrudd i bilen min som stod på folkehøyskolen på frekhaug det året jeg bodde der :( Ikke kjekt og få bilde av en kompis om ei vridd opp dør når man selv sitter i Ålesund... Men da var det vist noen karer fra Litauen på Sotra som hadde gjort det (fikk jeg høre) Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez. Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert. Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme. Beklager OT, men måtte bare. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez. Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert. Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme. Beklager OT, men måtte bare. heheh ja driter glatt i dem. ;) neida har hatt besøk i 1 bil der ;) å dem har ødelagt såpass så veit ikke helt... veit bare att jeg skal finne den/de s0m har gj0rt dette ;) Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fra Lithaugen på Sotra? Lithaugen ligger i østeuropa, ikke på Sotra :P Jeez. Skjønner hva du mener, var bare litt morsomt formulert. Og trådstarter, drit i utlendingene som disser skrifta din. Fest en bombe på dem og send de der de hører hjemme. Beklager OT, men måtte bare. godt sagt turbobassen... enig! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 det er no dritt å være NORSK og bli fraskrevet av en utlending;) den er lei Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 det er no dritt å være NORSK og bli fraskrevet av en utlending;) den er lei HA meg FAEN til att n0en skal ødelegge tråder til andre STIKK!!! trukke du hjelper meg med denna dritten din f0r helvete SÅNNE s0m deg ødelegger tråder, JEG prøver å finne ut n0 her hv0rf0r faen skal du k0mme her å tru du kan skrive å styre s0m du vil SHITT ass Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 er jo du som ødlegger din egen tråd ved å skrive som en ny importert sigøyner! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg