Gå til innhold

Min nye golf! :D

Ranger emnet

MiniKris

Anbefalte innlegg

hei!

har akkurat kjøpt meg golf og tenkte og vise den litt^^ første golfen jeg har, har forsovidt holdt meg til mercedes:)

motor er 1.6 :$ ikke den største og sprekeste men x)

gått 180 000.

lakkert i fjor i en nydelig blåfarge:)

full styling

senket 40-40:) med justerbart senkesett

angel eyes i blått.

klar lykte bak.

så og si god stand:) litt småplugg er det no:/

skal hevest nå til vinteren:)

noe rust på plastikken under lyktene

blåe strober bak i lykt

neon under bil

lekkasje i høyre baklykt:(

44_1827856321.jpg[/img]

44_1690493891.jpg44_-2063212426.jpg44_-247468189.jpg44_-407444202.jpg44_-866653676.jpg44_1944575185.jpgv44_396157320.jpg44_801172095.jpg44_-1931485159.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen til en kompis av meg det der..er ikke mye styggkjørt den der iallefall;)bra anlegg også..spillte 139db da han var på db-drag sammen med meg;)

stygg kjørt nei^^ men mangler finnes jo x) ikke store manglene men:) men f.eks airbag lampen og abs lampen lyser, la ikke merke til det siden lysene i displaye var ute.. 139 db er bra det da?^^ er fornøyd med den:) er ganske så stiv så det er vell Vmaxx senkesett:) x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han ble stoppa og måtte skifte til originalt ratt på den så det har vel ikke blitt sletta feilkodene på airbagen sikkert;)ja 139 er ikke dårlig d;)troor d er vmaxx på den men skal ikke svare for sikkert på det da;)

ja regner med at det er det som gjer det:) bilen er jo så stiv atte:P men justering av settet? hvordan funker det? finner ikke noe på nett:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der;)

vmaxx_close1.jpg

løsne den nederste først og så er d bare å skru;)kan være lurt å gjøre ren gjengene av og til så du ikke risikerer at det blir sittende bom fast til slutt;)

aha:) skjønner.. bare og skru opp når man skal heve da?^^ er ikke noe punkt som forteller hvor mye man har hevet? eller er det bare og måle gjengene fra du startet til der du har skruda?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da skrur du opp;)neei du får bare bruke en tommestokk el no å måle deg fram..er å finne seg et punkt og måle ifra det;)må se om du finner deg catkiller og montere under frontfangern din så du sparer frontfangern din litt om du sku subbe nedi:)

ah takker^^ tenkte å gjøre den klar for vinter'n x) ja det funker sikkert fett nokk med tommestokk elns^^ skal heve imårgen^^ han snakket noe om at han hadde noe under frontfangeren men tok den av, husker ikke hvorfor X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider