Jansen Sjøl Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei:) jeg vet ikke om det bare er tull eller hva det er, men jeg kom iallefall over en artikkel, hvor dte sto at det skulle komme et romskip å srikle rundt i jordas atmosfære. Jeg vet ikke om det er tull eller hva det er, virker litt sånn! :P Men jeg lurer på hva andre syns om saken! Her er linken til artikkelen : http://itpro.no/art/13114.html Hva tror dere? er det bare tull og tøys eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ikke nok at dem banker på dørene til folk for å fortelle oss hedninger hva vi går glipp av, nå sender dem jaggu meg et romskip:chicken: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei:) jeg vet ikke om det bare er tull eller hva det er, men jeg kom iallefall over en artikkel, hvor dte sto at det skulle komme et romskip å srikle rundt i jordas atmosfære. Jeg vet ikke om det er tull eller hva det er, virker litt sånn! :P Men jeg lurer på hva andre syns om saken! Her er linken til artikkelen : http://itpro.no/art/13114.html Hva tror dere? er det bare tull og tøys eller? :) Meldte du deg inn i Bilforumet bare for å poste denne søpla her? En skulle tro du representerte denne Føderasjonen av lys... Selv om du spør tre ganger om det er tull! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 jeg må le:roll: Ikke vær så tøff på`n da felgen! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 jeg må le:roll: Ikke vær så tøff på`n da felgen! Slike kvakksalvere må tas tidlig for ikke å få fotfeste... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 den artikkelen virka meget seriøs... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Man skal høre mye før ørene faller av. Går jo ikke ann å tro på noe slikt. Jeg tviler på at vi er alene i universet, men at noen kommer å besøker oss tviler jeg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 lurer på hvilket språk de prater jeg.. kanskje de kan samisk!?:D blir oppgitt jeg.. sånne ting har det vært i hundrevis av år.. men enda har det nærmeste som har ringt på døra her vært noen ifra johovasvitne.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 hahahah latterlig hvis man leser beskjeden ifra de derre aliensa. Herregud for noen pr-kåte fjols. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 lurer på hvilket språk de prater jeg.. kanskje de kan samisk!?:Dblir oppgitt jeg.. sånne ting har det vært i hundrevis av år.. men enda har det nærmeste som har ringt på døra her vært noen ifra johovasvitne.. Der har vi forklaringen: Disse hjernevaskede noksagtene fra Jehovas er romvesner med mangelfullt utviklede evner til fornuftig tenking. PS. Jorda er flat! DS. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Der har vi forklaringen: Disse hjernevaskede noksagtene fra Jehovas er romvesner med mangelfullt utviklede evner til fornuftig tenking. PS. Jorda er flat! DS. haha, godt sagt felgen, dem har vel sett noe i fra "vakttårnet" sitt da... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 De utvalgte kommer å straffer oss for våre synder ! :O Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det står jo at de kommer i fred :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Bare for å ikke skape kaos ! De tar oss alle ! Løp for livet ! Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jeg er godt forberedt, har en boombox i yttergangen med en Dimmu Borgir skive.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg