Nytern Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 nei var ikke solen.. den er ikke oppe kl 20 om kvelden på denne årstiden. dette var noe uforklarlig... vet ikke hva det var, men var som eg ble trukket mot det, så eg måtte se en annen vei!!! Er din mor eller far en møll? Det hadde forklart mye :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 frekk du er da. tro hva du vil.. jeg vet at våre venner snart kommer Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Isåfall må jeg bake rullekake til de kommer.. Foretrekker dem jordbær eller bringebær? kiddie Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 nei var ikke solen.. den er ikke oppe kl 20 om kvelden på denne årstiden. dette var noe uforklarlig... vet ikke hva det var, men var som eg ble trukket mot det, så eg måtte se en annen vei!!! Dette stemmer, har opplevd det samme! Du merker at de trekker deg litt opp før dem får deg til å sove ved hjelp av en aliennarkose! Neste øyeblikk våkner du på jordens overflate igjen med litt sår nese og rektum! Siden jeg har hatt en del operasjoner så er jeg litt "herda" mot narkose, så jeg fikk med meg et og annet glimt i løpet av prosessen Det som har skjedd deg, meg og sikkert mange andre er som følger: Først så river dem ut milten din via neseboret ditt, Som oftest venstre, ved hjelp av ståltråd og fiskekrok Neste de gjør er det verste. de stikker en liten sak opp ditt kjære brunøye, og plutselig kjenner du en stikkendes følelse. Den stikkendes følelsen er den lille saken som huker seg fast. Så tester de den. Marerittet utspiller seg ved at en parabol kommer ut via kaviarkrysset ditt! i full størelse. Så, skulle du ha et sårt rompehull og vond nese så er det enten aliensa eller så har du blitt voldtatt av en homo Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ståltråd og fiskekrok? Har de ikke laser? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ståltråd og fiskekrok? Har de ikke laser? Dette er jo old style som er populært blant unge aliens:spin Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Marerittet utspiller seg ved at en parabol kommer ut via kaviarkrysset ditt! i full størelse. ahh kjøre southpark, cartman gets a anal probe... lol nei tar det med ro jeg. Dommedag har jeg vært minst 10 ganger til nå. Er mer skremt over matte eksamen. :evilspide Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ståltråd og fiskekrok? Har de ikke laser? De også er under krisen som går i disse dager her på jorden.. ahh kjøre southpark, cartman gets a anal probe... lol And you nailed it! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hmmm... var sikker på at de hadde laser jeg:hvaskjera da kan jeg vel legge vekk laserpenna jeg også da..:bambam: Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg