Ole-H Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Hei! Så igjennom forumet og fant ikke noe om hvordan å lage en monovisker. Selv trenger jeg hjelp til å få den til og stoppe i midt stilling eller helt nede etter som hvordan humør jeg er i... :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Ole-H Hei! Så igjennom forumet og fant ikke noe om hvordan å lage en monovisker. Selv trenger jeg hjelp til å få den til og stoppe i midt stilling eller helt nede etter som hvordan humør jeg er i... :D http://home.online.no/~kseland/s_wiper.htm Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 men hvordan gjør man slik at man kan velge mellom midt stilling og liggende stilling ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Ole-H men hvordan gjør man slik at man kan velge mellom midt stilling og liggende stilling ? Flytter armen på viskermotoren ca 90 grader:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 men når den står i midt stilling, må ikke da motoren gå først frem også lengere tilbake en midt stilling for å viske hele vinduet og ikke bare halve? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 fikk et veldig bra svar fra en her: "det staget om skal forlenges, settes pekende rett nedover ( i stedet for til siden), og viskeren rett opp på ruta. da visker den føst ned til ene siden, så over til andre, og så stiller den seg rett opp igjen. Motoren går bare rundt og rundt, uansett hva du gjør." Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg