Gå til innhold

Peltor o.l utstyr med musikk?

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

Vet noen om det finnes hørselsvern med mulighet for musikk, til å feste i universale hjelmfester på peltorhjelmer?

Vet om radioen, men den har dårlig dekning, og gjør seg ikke der jeg skal jobbe i framtiden!

Om noen har link til denne type produkter, legg inn her, eller fortell hvor man får kjøpt slikt!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids bruke ett sett med koss porta pro, bare ta av bøylen og legge høytalerne inn i klokkene. Funker som faen, bra lyd og billig

Hehe, det er veldig stress, og blir mye unødvendige ledninger, da jeg har motorola samband +++ utenom.

Har bestilt med Bluetooth nå, så får se hvordan det går. Ulempen med det er jo at det bruker sinnsykt mye strøm da.

2002 Ford Mondeo TDCI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp med bluetooth.

Da kan du spille musikk fra mobilen, og bruke den som handsfree når det ringer :)

For sånne har helten til Ruzlebiff!;)

De med blåtann er helt knall!:) kan høre på musikk fra telefon, selvfølgelig dempe høye lyder, samtidig som du kan justere hvor mye av lyden du faktisk vil høre. (så du kan lett snakke med folk selvom du har dem på samtidig som du eventuelt hører på radio/musikk.) Lyden i radioen eller musikken fra telefonen dempes når du får meldinger og det ringer. og kommer automatisk tilbake igjen når du legger på.

Uten tvil et MÅ ha produkt;)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er veldig stress, og blir mye unødvendige ledninger, da jeg har motorola samband +++ utenom.

Har bestilt med Bluetooth nå, så får se hvordan det går. Ulempen med det er jo at det bruker sinnsykt mye strøm da.

Har du råd til hørselværna, har du råd til batterier også.. :P hvor mye ga du?

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de betalt via jobben, men tror fakturaen var oppunder 5000 kr + mva, men det er inkl sambandet..

Når det kommer til batterier igjen, så må jeg betale det selv. Trenger høyere lønn. :D Sambandsdelen er oppladbar da, så må hive hjelmen på lading hver morning når jeg går hjem :D

2002 Ford Mondeo TDCI

Lenke til kommentar
Del på andre sider