turbotassen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Vet noen om det finnes hørselsvern med mulighet for musikk, til å feste i universale hjelmfester på peltorhjelmer? Vet om radioen, men den har dårlig dekning, og gjør seg ikke der jeg skal jobbe i framtiden! Om noen har link til denne type produkter, legg inn her, eller fortell hvor man får kjøpt slikt! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Mange hørselvern produsenter som har en aux inngang på hørselvernet 3,5 mm jack plugg. http://www.witre.no/Oreklokker-alert_26642M.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kjøp med bluetooth. Da kan du spille musikk fra mobilen, og bruke den som handsfree når det ringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Du kan alltids bruke ett sett med koss porta pro, bare ta av bøylen og legge høytalerne inn i klokkene. Funker som faen, bra lyd og billig Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Du kan alltids bruke ett sett med koss porta pro, bare ta av bøylen og legge høytalerne inn i klokkene. Funker som faen, bra lyd og billig Hehe, det er veldig stress, og blir mye unødvendige ledninger, da jeg har motorola samband +++ utenom. Har bestilt med Bluetooth nå, så får se hvordan det går. Ulempen med det er jo at det bruker sinnsykt mye strøm da. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 du kan jo alltids sette fast ei større batteri pakke på hjelmen da :D men den blåtann saken er og forblir genial :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Kjøp med bluetooth. Da kan du spille musikk fra mobilen, og bruke den som handsfree når det ringer :) For sånne har helten til Ruzlebiff!;) De med blåtann er helt knall!:) kan høre på musikk fra telefon, selvfølgelig dempe høye lyder, samtidig som du kan justere hvor mye av lyden du faktisk vil høre. (så du kan lett snakke med folk selvom du har dem på samtidig som du eventuelt hører på radio/musikk.) Lyden i radioen eller musikken fra telefonen dempes når du får meldinger og det ringer. og kommer automatisk tilbake igjen når du legger på. Uten tvil et MÅ ha produkt;) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hehe, det er veldig stress, og blir mye unødvendige ledninger, da jeg har motorola samband +++ utenom. Har bestilt med Bluetooth nå, så får se hvordan det går. Ulempen med det er jo at det bruker sinnsykt mye strøm da. Har du råd til hørselværna, har du råd til batterier også.. :P hvor mye ga du? Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fikk de betalt via jobben, men tror fakturaen var oppunder 5000 kr + mva, men det er inkl sambandet.. Når det kommer til batterier igjen, så må jeg betale det selv. Trenger høyere lønn. :D Sambandsdelen er oppladbar da, så må hive hjelmen på lading hver morning når jeg går hjem :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg