Grev1 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Du har sjekka pærene? Var det samme hos meg. bytta pæra bak viftepanelet å det ble som nytt. Samme med pærene i speedoen. Bytta til blå dioder når jeg først holdt på. Alt ble som nytt:P Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Du har sjekka pærene? Var det samme hos meg. bytta pæra bak viftepanelet å det ble som nytt. Samme med pærene i speedoen. Bytta til blå dioder når jeg først holdt på. Alt ble som nytt:Phehe ja har nokk det X) men aner ikke hvordan jeg bytter de bak viftepanelet:Smen prøvde i speedon.. siden langlys og blinklys lampene funker så må det no bare vare pærene?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 bedre sent enn aldri :P Kretskortet er det som sitter fysisk på speedometeret.. der Alt er festet.. hadde samme problem som Mini sier.. Ikke lys på speedo og RPM (altså de øverste lysene som manglet da det sitter 2 blanke pærere på toppen av speeometeret som lyser opp instrumentene) men viste fremdeles lite bensin, blinklys, fjærnlys, cab osv. jeg byttet speedo etter X antall diverse tester av relee, sikring, feilsøking på kretskort (fant ut at det er utrolig dårlig lodding/kopling opp til de 2 utgangene lederene sitter i til topplysene) loddet det selv og fikk det til og lyse, men i hastverk så når jeg skulle montere det så glemte jeg og ta ut loddetinnet bak dekselet så det ble en liten kortslutning kan du si. så om du er flink til og lodde og feilsøke så er det bare og begynne, men er en bruksvare på Golf :P Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 bedre sent enn aldri :P Kretskortet er det som sitter fysisk på speedometeret.. der Alt er festet.. hadde samme problem som Mini sier.. Ikke lys på speedo og RPM (altså de øverste lysene som manglet da det sitter 2 blanke pærere på toppen av speeometeret som lyser opp instrumentene) men viste fremdeles lite bensin, blinklys, fjærnlys, cab osv. jeg byttet speedo etter X antall diverse tester av relee, sikring, feilsøking på kretskort (fant ut at det er utrolig dårlig lodding/kopling opp til de 2 utgangene lederene sitter i til topplysene) loddet det selv og fikk det til og lyse, men i hastverk så når jeg skulle montere det så glemte jeg og ta ut loddetinnet bak dekselet så det ble en liten kortslutning kan du si. så om du er flink til og lodde og feilsøke så er det bare og begynne, men er en bruksvare på Golf :P ah:P skjønner, kan være litt lei den x) er absolutt ikke flink til å lodde eller feilsøke:s så da er vell eneste muligheten speedometer?:S men det koster vell flesk:P kommer vell til å lette lommeboken litt:P er det sann D.I.Y guide om det her? skulle gjerne ha hatt lys siden det begynner og bli mørkt x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hehe ja har nokk det X) men aner ikke hvordan jeg bytter de bak viftepanelet:Smen prøvde i speedon.. siden langlys og blinklys lampene funker så må det no bare vare pærene?:S bare å lirke ut det første dekselet som sitter rundt bryterne med en skrutrekker, også skru ut 4? skruer.. og da er det litt kukkete å få det ut pga. vaiere o.l... Så er det bare å ta av dekselet bak der, om jeg ikke husker helt feil. og der sitter det en sånn gjennomsiktig plast sak, som fører lyset videre til alle bryterne. den knekker lett, så bør være litt forsiktig. rundt der er pæra\pærene, du ser den lett.. rett meg hvis jeg tar feil, lenge sia jeg gjorde dette selv :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 bare å lirke ut det første dekselet som sitter rundt bryterne med en skrutrekker, også skru ut 4? skruer.. og da er det litt kukkete å få det ut pga. vaiere o.l... Så er det bare å ta av dekselet bak der, om jeg ikke husker helt feil. og der sitter det en sånn gjennomsiktig plast sak, som fører lyset videre til alle bryterne. den knekker lett, så bør være litt forsiktig. rundt der er pæra\pærene, du ser den lett.. rett meg hvis jeg tar feil, lenge sia jeg gjorde dette selv :) ah ok;D får prøve det imårgen^^ kom nesten så langt jeg og men fikk ikke ut panelet :@ så jeg bare skrudde sammen igjen:S pga jeg trudde jeg kom til å knekke alt X) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 skrudde du ut de som er bak askebegeret også? =) synes å huske at det var 6 skruer tilsammen? skal gå kjempelett ut... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks2k Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 jeep, er 6 skruer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjnToXiC Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 har hatt ¤ stk golf 2 og 3 av dem blei alt lyset borte pga lysbryteren på venstre side av rattet, alt av lys i dashbord, frontlysa, parklys..alt... og på 2 av dem skjedde dette regelmessig, så et godt tips, Kvitt deg med wagen-tralla og kjøp dge Audi, mykkje beire;) Siter 89` Audi 100 2.3L 20V Quattro(C3) 92` Audi 100 2.8L V6 Quattro(C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 skrudde du ut de som er bak askebegeret også? =) synes å huske at det var 6 skruer tilsammen? skal gå kjempelett ut... ah nei:S visste ikke om de jeg:S får se på d imårgen x) har vært og justert hjulvinklene idag etter jeg hevet bilen igår^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 har hatt ¤ stk golf 2 og 3 av dem blei alt lyset borte pga lysbryteren på venstre side av rattet, alt av lys i dashbord, frontlysa, parklys..alt... og på 2 av dem skjedde dette regelmessig, så et godt tips, Kvitt deg med wagen-tralla og kjøp dge Audi, mykkje beire;) åja:S hmm.. har jo en annen golf i nærheten jeg kan prøve den bryteren fra^^ hehe.. blir vell mercedes neste igjen tenke i^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 har hatt ¤ stk golf 2 og 3 av dem blei alt lyset borte pga lysbryteren på venstre side av rattet, alt av lys i dashbord, frontlysa, parklys..alt... og på 2 av dem skjedde dette regelmessig, så et godt tips, Kvitt deg med wagen-tralla og kjøp dge Audi, mykkje beire;) grattis med paraolympik kjærra di. Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 grattis med paraolympik kjærra di. hehe er det d folk kaller audi nå til dags? X) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hehe.. jupp mangler 1 ringe vettu :P Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Pæra til varmeregulering og vifte sitter bak vribryteren i mitten.(varme) Bare å dra den ut. Trenger ikke å skru ut noen ting. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg