Gå til innhold

Off Topic - Kun bilrelatert eller ikke?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er noe som jeg har tenkt en del på.

Virker bilforumet.net mer useriøst dersom "off topic" inneholder tråder som ikke er bilrelaterte?

Økes forumets mangfold og gjør det mer interessant eller medfører dette bare rot? Bør det opprettes et nytt "Ikke bilrelatert forum" eller er det fint slik som det er?

 

Hva mener egentlig folket?

 

Bare lurer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener off topic burde være nettop off topic, og at dette ikke trengs å begrenses noe mer... klart, å ha ting litt bilrelatert er jo ikke noe negativt...

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... ja, lurte på dette jeg også.

 

passer det feks å poste en topic hvor folk diskuterer sine erfaringer med aktuelle sommerferie-steder?

 

det heter jo bilforumet.net ..

 

er det noen som vet om et forum som diskuterer sydenturer? helst utifra ungdommers ståsted... dvs Ayia napa, Magaluf, Sunny Beach etc....

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diZrupt0r

passer det feks å poste en topic hvor folk diskuterer sine erfaringer med aktuelle sommerferie-steder?

 

Folk burde da fatte at det finnes en grense?

noe ikke-bilrelatert er somsagt ok etter min mening.. men, bare bilrelatert ser jeg ikke på som nødvendig..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse trådene har vi hatt før!

jeg sitter å følger med på forumet hver dag...ser etter hvordan tråder som legges inn...og jeg sjekker inneholde i de fleste tråder.

 

Før var det fritt fram for hva som kunne postes her..alt fra mobiltelefonsalg til ''jeg har fått meg ny jakke'' tråd

 

etter en stund ble det veldig mange tråder på forumet her som bare handlet om livet til folka her og hva ''dem har gjort i dag''

 

og i samme stund vokser forumet og flere og flere nye medlemmer kommer...

 

de nye medlemmene tenker ''aaaa..bilforumet..her er det masse bilstoff..kanskje jeg kan få svar på noe av det jeg lurer på?''

 

å så titter dem innom....å hva får dem se? jo..at ola nordmann har kjøpt seg rustfrie takrenner rundt hele huset...

 

hvorfor skal han som har akkurat tittet innom her registrere seg å bruke forumet når det handler om takrenner og mobiltelefoner og jakker?

 

dere ser tegninga?

å så til dere som sier ''men offtopic er jo til alt mulig..det ER jo offtopic''

ja...du er fortsatt inne på BILforumet...å i offtopic snakkes det om BILrealitert stoff som ikke passer under de andre forumene her inne.

 

som eks ''hvilken skiboks er best? ''hvilke dekk skal jeg kjøpe? ''hvor stor campingvogn kan jeg trekke?''

 

det er ikke vits å motsi noe mer om dette...jeg kan fortelle dere at vi får mye mindre rapporter og klager nå om dagen en før.

 

forumet skal være seriøst til en grad slik at det fremstår som et bra forum for alle nye. dette er vinn vinn for alle....nye mennesker som kan svare på kanskje dine spørsmål...

 

til dere som vil snakke om alt mulig annet, så må dere joine forum på andre sider...jeg vil tro at at dere får like mange seriøse/useriøse svar på ''takrenne-forumet'' som her...men poster du det her blir den fjernet samme dag uten varsel.

 

velkommen til Bilforumet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, det er ikke folk som har skjerpa seg slik jeg trodde, men dere som har blitt mye strengere?

 

nå slipper det jo gjennom noen veldig-offtopic tråder innimellom, som er allrighte.. sånn er det jo ok.. .)

 

jeg trodde folk hadde lært seg å moderere seg, så dere slapp å gjøre det, så derfor ville frihet være ok..men..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening, som sikkert ikke har noe å si er at det burde vært et "svada" forum...har jeg noe "ikke bilrelatert" jeg ønsker å lufte så ønsker ikke jeg å registrere meg på et forum hvor jeg ikke hadde "kjent" en sjel...

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvor grensen for bilrelativitet legges. -Som Norsmurf sier så slippes det jo av og til gjennom svært så "off topic" tråder, mens enkelte tråder som kan være vel så bilrelaterte blir fjernet. Kommer det ann på "synsing" eller går det på klager av aktuelle tråder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår