springbrett Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by diZrupt0r hm... ja, lurte på dette jeg også. passer det feks å poste en topic hvor folk diskuterer sine erfaringer med aktuelle sommerferie-steder? det heter jo bilforumet.net .. er det noen som vet om et forum som diskuterer sydenturer? helst utifra ungdommers ståsted... dvs Ayia napa, Magaluf, Sunny Beach etc.... Har vært alle de plassene du nevnte der. Sunny beach nå i sommer som var. DRITBRA.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Håkon A der snakker vi om alt fra sex til rustfrie takrenner... Du er glad i rustfrie takrenner du, Håkon? :P Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Jeg sitter på Bilforumet fra 08.00 til 16.00 hver dag på jobb. Greit å ha Off-topicen å "slappe av" på. Trenger litt annen input enn bare bil, og det får man i Off-topic. Det gjør forumet mer alsidig og at folk blir litt kjent med andre sider av medlemmene.... Keep on goin' :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 som sagt før her, så vet jeg hvem mange på forumet er nå, og hva jeg kan forvente til svar av de fleste gjengangere.. syns offtopic er bra :) "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Evjen Synes det burde ha noe med bil å gjøre, men det er også mange teite tråder her inne, som feks at noen den ene dagen poster at man vil bli rally-stjerne og neste dag skal man kjøpe seg Golf. Det må vel være den mest geniale posten på lenge eller? :D - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Evjen Synes det burde ha noe med bil å gjøre, men det er også mange teite tråder her inne, som feks at noen den ene dagen poster at man vil bli rally-stjerne og neste dag skal man kjøpe seg Golf. :D Det er lett å gi opp drømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Evjen Synes det burde ha noe med bil å gjøre, men det er også mange teite tråder her inne, som feks at noen den ene dagen poster at man vil bli rally-stjerne og neste dag skal man kjøpe seg Golf. kanskje dette er noe for den karen?? http://www.prospeed-motorsport.co.uk/scholarship.htm :D :D :D om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg