corollagt87 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Noen som har sideskjørt til 740 for en billig peng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Det kommer aldri til å bli 100%.. Bedre å legge i mere arbeid da tenker jeg... Men jeg kan da bare bytte fra tanklokket å bak, istedet for å bytte fra dør å bak! joda, du får de ganske bra, ei slegge på innsida, og ei på utsida, vill tro det er mindre arbeid or rette den oppat, enn og bytte den, billigare og, går jo ann og prøve. vist du skall bytte den uansett.. :) kjøp deg T-rød skjørt.... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 joda, du får de ganske bra, ei slegge på innsida, og ei på utsida, vill tro det er mindre arbeid or rette den oppat, enn og bytte den, billigare og, går jo ann og prøve. vist du skall bytte den uansett.. :) kjøp deg T-rød skjørt.... Vel har drevet å banka ut den mye,den vår mye større før,så er blitt ganske bra,men har ikke gjort noe mer etter at det ble så jævlig stivt å banke det ut! Har du link til hvor jeg kan få kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 http://www.bcb.no har vel Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Da er volvoen solgt pågrunn av den var rammesakk:( Så da blir det jakt etter ny volvo:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg