Atlesen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hallo. Nå har jeg og Wirre7k startet nytt spill. Det er en pikselspill. Som de samme gamle. Du kjøper deler og bil(er). Styler og pimper. Så kan du starte i race og show. Alt er på engelsk. http://www.pixelsonline.moo.no Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimmi Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Forstår ingting av dette :P Må man ta og gjere eller lage modifikasjoane selv på bilde eller blir det gjort automatsik? Og blir sumen man bruker til og betale med trekt automatiskt i fra pengene du har? Har lest gjenom alle de tingane man ska gjere og har gjort det og kjøpt bil, lagd profiltråd osv. Kjøpe 4 pixel senking men sjønner ikke hvordan det virker :S Om noen hadde gidet og forklart dette hadde eg blit glad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg har joina :P Du må lage/gjøre alle modifikasjonene selv ja.. Bruk paint, eller photoshop om du har det. Pengene må du vel holde styr på selv.. Søk på google etter "pixel cars" / "manga cars" så finner du sikkert en del. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg