Gå til innhold

Plassering av kabel til ipod i golf 3 - 96mod

Ranger emnet

roika

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Golf 3 - 96mod. Så har jeg kjøpt meg

en Sony spiller med ipod-kontakt (1.5m) kabel.

Kabeln kommer seff ut bak, å jeg kunne tenkt meg å dra den ned

så den kommer ut i rommet under askebegeret.

Når jeg kjenner i taket av det rommet, er det et lite hull ca 1x1 cm.

Jeg har prøvd å kjøre inn et "kabel-strekk-stag", men jeg treffer noe å det forsvinner ned til venstre.. (Kjennes det ut som..)

Noen som har tips til hvordan jeg kan få dratt den kabelen ned dit, uten å ødelegge noe?

GOLFDASH_1222695615_1222695621.jpg

(Har prøvd å illustrere, rød-prikk linje, er kabelen på innsiden. Blå på utsiden..)

Takk på forhånd,

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du bare burde føre den enten ned på venstre eller høyre side inni der...

Viftestyringen og sånn får du tatt ut dritlett om du trenger det. du vipper av dekselet rundt vri-bryterene og skrur ut noen skruer. pluss 2 skruer bak askebegeret om jeg ikke husker helt feil. Da har du ENKEL tilgang ;D

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har dratt kabel ut der slik du vil, og det hjelper ikke en dritt og ta ut viftepanelet da det ikke er noe åpning der. du må gå inn fra siden av midtkonsollen på passasjersiden. der er det en åpning. inn der går det en "tunell" som ender ut i rommet under askebegeret. jevlig trangt der, men fikk det til, til slutt men mange forsøk. Hente tang er gull verdt om du har det til å stikke inn i hullet i rommet, da du ikke får fingra inn, er sikkert 1x1cm som du sier, så blir trangt for fingre. lykke til, det går;)

Buckle up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider