ice_devil Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hei! Eg har lett etter en såkalte mikrobil/mopedbil som heter Peel P50 på salg, men har ikkje lyktes å finne noken på salg på eBay.com lr andre nettsider.. Så eg lurer på om dykk har sett det på salg? Eg har hørt at dei har produserte berre 50stk P50 i 1963-64.. Men er ikkje heilt sikker på det.. Er meget interesert! Mvh. Ice_devil:pimp Siter -73 VW 1303-S (Solgt) -00 Mitsubishi Galant GLX (NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Har du sett Top Gear nå da! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_devil Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jess^^ Har nesten glemte dissa P50.. Eg huska dei som P50 gjekk på tven i ca -95.. men kva slags program det var, er ikkje eg sikker på.. Siter -73 VW 1303-S (Solgt) -00 Mitsubishi Galant GLX (NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Sinnsykt smart bil da! Vil ha en sånn! :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 The Hjulkalender med Vazelina - der var det en sånn. Så forresten (den?) en slik for ikke så altfor lenge siden, men er ikke kar om å huske hvor. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_devil Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Åh? I Norge eller? Veldig vanskelig å finne noke sånt:) Siter -73 VW 1303-S (Solgt) -00 Mitsubishi Galant GLX (NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 En kar i Lommedalen har en slik ;) Tviler dog på at han vil kvitte seg med den. Ligger innslag om han på nrk under norge rundt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/72002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonked223 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Gammel tråd hehe. Men syykt stilig bil. Tror ikke det er umulig å bygge noe lignende selv? Vet ikke hvor vanskelig det er å få godkjent på vei. Den vil i hvert fall koste en formue.. Blir litt som et kunstverk og ikke en veteranbil =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galedali Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 om den er veldig praktisk til fruen for handling på nærbutikken vet jeg nå ikke om den er da det nok er meget begrenset bagasjeplass i den. MEN morsom og historisk det kan jeg være enig i at den er. Siter 1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt 1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen 2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg