Torgeirs Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Skal ha ein forsterker som skal drive 2 stk jbl 696 decader, som hver er på 150 watt RMS. Eg veit at BF2252 koster nesten 1000 kr meir enn BF1502. Det eg da lurer på er om BF2252 er verdt dei pengane? Får eg mykje meir effekt ut av høgtalerne ved å velge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 2x225 watt vil selvfølgelig kunne spille høyere enn 2 x 150 watt målt med det samme paret høyttalere, og lar deg ha mer watt i reserve i den daglige musikkavspillingen... den kan jo ganske enkelt levere mer effekt til høyttalerne! Om det er verdt 1000,- ekstra må du nesten vurdere selv. Og hvor mange watt JBL'ene dine er på har jo intet med dette å gjøre. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Eller er det noen som har noen forslag til like gode forsterkere til noe alla den samme prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Kjør på med BF2252 du, det blir bra... Åssen bil har du?? mulighet til å bygge (store)kasser til høyttalerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg