Øyvind Gantenbein Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 jeg har en volvo 240 som ahr noen grå lister i bunn på døra og under bakfanger. så lurte jeg på om noen av dere bilpleie-gutta har no forslag om hvirdan jeg kan få dem svarte. fins det no stoff for sånt eller må jeg lakke? takker for all hjelp her er det et bilde, så dere kan se hva jeg mener: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jeg har testet to produkter som jeg vet virker. Den ene er Boston Shoe dye, kjøpt på en skobutikk. Den andre er Polytrol, får du sikkert kjøpt hos Jernia. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 takker. hvem av produktene er du mest fornøyd med. hvem av de er enklest og ha med og gjøre, hvem av de varer lengst osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Den fra skobutikken er den jeg har brukt mest.. Før: Etter: Og slik har dem vært i snart ett år. Men, det var en tidkrevende prosess. Vaske, vaske, smøre på, tørke med varmluft, smøre på, tørke med varmluft og smøre på. Dette produktet er egentlig beregnet for å farge lær, ikke plastikk, men det fungerer. Prøv Polytrol først er min anbefaling, og blir du ikke fornøyd kan du prøve Boston eller Kiwi shoe dye. NB: Er ikke skokrem, men flytende farge.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Tror egentlig jeg ville tatt dem av, pust dem ned skikkelig,kjøp primer og lakk dem og ha noen strøk klarlakk over. Blir mye finere... Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Varmepistol funker gull! Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Varmepistol funker gull! jepp! hadde du tatt deg tia til å søke. hadde du funni ut at det har vært tatt opp mange ganger! varmepistol er det eneste og beste som funker over tid:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 bare varme med varmepistol da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Så lenge det ikke er skikkelig hardplast så funker det ja.. Ikke for lenge på samme sted da, men det finner du ut når du prøver Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg liker Chemical Guys New Look Trim Gel, og Black Wow. Her ser du CG NLTG i action: Selges på http://www.scandicshine.no Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gittte Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Alt du trenger er en hårføner!! som sagt, det enkle er ofte det beste;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Alt du trenger er en hårføner!! som sagt, det enkle er ofte det beste;) hehe.. Blir nok fort skjolder i plasten da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 ja vil tru at det blir skjolder i plastikken, og dette vises når solen titter fram? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 ja vil tru at det blir skjolder i plastikken, og dette vises når solen titter fram? Gjør vel det ja. Vil heller anbefale en plastfornyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det enkleste er ofte det beste ja, og det enkleste å bruke er en vinylfornyer med god holdbarhet. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg