Gå til innhold

Trenger en lakkerer til 1972 Cadillac cupe devile hellakkering

Ranger emnet

Rags

Anbefalte innlegg

Trenger en lakkerer til 1972 Cadillac cupe devile hellakkering.

Bilen står nå i oslo, men så lenge du holder til i 50 mils omkrets er ikke det til hinder.

Bilen er så si helt strøken bort sett fra lakken (ingen rust), men matt. Bilen bør ferdiggjøres innen utgangen av februar.

Kun seriøse henvendelser ønskes via PM, mvh Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun seriøse hendvendelser på pm, greit :) hehe. Dette er ikke en henvendelse :) Jeg skulle bare driste meg til å spør om du har bilder av bilen da jeg ble litt nyskjerrig på hva det er for noe :)

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det original lakken som er på den nå ? hvordan er lakken ? er der krakkelering, steinsprut, flassing rundt lister, fuktighets blærer o.l ?? om den har vært omlakkert, hvordan er kvaliteten på grunnarbeidet som har vært gjort ? er der sliperiper, ettersynk o.l ??

Hva er ditt budsjett for denne jobben ? skal du ha show finish, eller billig ala garasjelakkering ?

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det original lakken som er på den nå ? hvordan er lakken ? er der krakkelering, steinsprut, flassing rundt lister, fuktighets blærer o.l ?? om den har vært omlakkert, hvordan er kvaliteten på grunnarbeidet som har vært gjort ? er der sliperiper, ettersynk o.l ??

Hva er ditt budsjett for denne jobben ? skal du ha show finish, eller billig ala garasjelakkering ?

Orginal lakk. Litt av alt du nevner untatt enttersynk og sliperiperr. Men dette er igrunn småtterier. bilen er så si rustfri, postet bilder av rustflekkene. Det er ikke gjort noe grunnarbeid.

Metallic lakk, show finish. Kom med tilbud. Blien står klar nå.

Håper jeg svarte på alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal lakk. Litt av alt du nevner untatt enttersynk og sliperiperr. Men dette er igrunn småtterier. bilen er så si rustfri, postet bilder av rustflekkene. Det er ikke gjort noe grunnarbeid.

Metallic lakk, show finish. Kom med tilbud. Blien står klar nå.

Håper jeg svarte på alt :-)

Jeg gir aldri pris utifra beskrivelser og bilder, men jeg holder til i Ålesund, så det er nok ikke bare å ta en svipptur innom for deg da, slik at jeg får sett på bilen, det beste for deg er nok å ta deg en runde rundt til dei forskjellige lakkverkstedene i området der du holder til, slik at dei får sett på bilen og gi en prisvurdering utifra det dei ser

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...