Decepe Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Trenger en billig bil som fyller følgende kriterier: ¤ Koste ca. 5000kr. ¤ Eu ok til sommeren 2004 ¤ Går framover (og bakover) ¤ Har vinterdekk Jeg er ikke merkenazi så alle rare kjøretøy kan foreslås. Jeg holder til i oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 ja jeg selger biler. Driver sofienberg bilsenter. Jeg har fått inn endel billige biler. har en toyota corolla tror den er 84 eller 86 modell. er eu godkjent og jeg mener den har vinter hjul. skal ha ca 7000,- for den. Har en 1984 golf 5 dørs, blå met faktisk veldig pen å se på, ikke noe rust, eu-godkjent, s/v hjul den står til ca 9000,- men den er somsagt veldig hel og pen. har noen andre også Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har en Opel Ascona 2,0 i GT som jeg skal selge. Den er EU-godkjent fram til September 2004. 5 gir, vinterhjul med Alu.felger:D , 115hk . Går bra og veldig billig (0,7 på blandet kjøring). Han som egentlig har kjøpt den skylder meg 6000, så jeg selger den for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 en gammel opel som drar 0.7 på mila? hørtes rart ut 0.7 liter med olje mener du :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Sitat Originally posted by Flasher en gammel opel som drar 0.7 på mila? hørtes rart ut 0.7 liter med olje mener du :) det var jo olje jeg snakket om da... :op neida, det er jo en Ascona C, tror motor`n er 88 mod. Bruker faktisk ikke noe særlig mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 ascona c er vel litt annet opplegg kanskje ja.. har i allefall merket att ascona/rekord/manta osv drikker litt Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg