Gå til innhold

Felger Stjålet På Vestlia I Trondheim

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Som topic sier, felgene fra en splitter ny Focus ble stjålet natt til 30 september.

Dimensjon: 225/30/20 5-218

De skiller seg LETT ut, og bør være enkle å legge merke til om noen ser dem.

Bilde kommer i kveld.

Ta kontakt på pm om du vet eller har sett noe.

Er det DU som har dårlig samvittighet, så kan du få det ut av verden ved å legge de forsiktig en trygg plass, lage deg en anonym bruker, og sende en pm om hvor de er, så får du det ut av verden uten noe pes. Vil kun få tilbake felgene.

Forholdet er anmeldt og det er SVÆRT mange som er på utkikk.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oversatt det til litauisk for deg. Tror ikke tyvene forstår norsk, skjønner du.

Kadangi tema sako, felgene iš naujutėlis Focus "buvo pavogtas naktį iš rugsėjo 30 d..

Matmenys: 225/30/20 5-218

Jie skiriasi LENGVA, ir turėtų būti lengva pastebėti, jei kas nors mato juos.

Paveikslėlis ateinančiais šįvakar.

Kontaktai pm apie tai, ar jūs žinote ar matėte ką nors.

Ar JŪS, kurie yra blogos sąžinės, taigi galite jį gauti iš pasaulio pridėdama priežiūros saugioje vietoje, jums sukurti anoniminio naudotojo, ir išsiųsti pm apie tai, kur jie yra, tu jį gauti iš pasaulio be ESP . Ar tik grįšiu felgene.

Šis santykis yra užrašomi ir yra labai daug, kurie ieško.

Ačiū

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern. Var det den røde focusen de stod på? Så at den stod en rød focus på klosser uten felger da jeg hentet avkommet i barnehagen i går ja. Lurte fælt på hvorfor den ikke hadde felgene på. Så den først på mandag, og la merke til at den var relativ fet. Skal holde ørene og øyene åpne.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern. Var det den røde focusen de stod på? Så at den stod en rød focus på klosser uten felger da jeg hentet avkommet i barnehagen i går ja. Lurte fælt på hvorfor den ikke hadde felgene på. Så den først på mandag, og la merke til at den var relativ fet. Skal holde ørene og øyene åpne.

Så rett så rett... Så vel litt stusselig ut på klosser da men.

Ingen som har funnet dem enda... Er etterlyst på en hel del forum nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Felgene er vel funnet nå. Å de fleste vet nok hvem det er snakk om. Enn å stjele felger av en tidligere kompis da? Det e faan mæ det dummeste nånn noen gang kan gjør. Vet at "gjerningsmennene" ikke akkurat står høyt i kurs i Trondheim by for tia...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er vel funnet nå. Å de fleste vet nok hvem det er snakk om. Enn å stjele felger av en tidligere kompis da? Det e faan mæ det dummeste nånn noen gang kan gjør. Vet at "gjerningsmennene" ikke akkurat står høyt i kurs i Trondheim by for tia...

Ser jeg og leser korrekt? kompis??:evilspide

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg og leser korrekt? kompis??:evilspide

Ja. Hvor idiot går det an å bli? Gjerningsmennene visste godt hvem sin bil det var. Og det er vel ikke snakk om mer enn et halvår siden de omgikk hverandre omtrent daglig..

Kan vel ikke kalles kompis akkurat nå lenger ihvertfall..

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider