Gå til innhold

Da ser det ut som mitt Volvo eventyr er over for denne gang!

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Som kanskje dere har sett så er 240en min til salgs. Det har vert en del som har ringt, noen mere ivrige enn andre.

En kompiss av meg som har hatt lyst på bilen lenge har hatt første retten, og han tar den for 50.000,- når jeg har EU godkjent den, noe jeg skal gjøre i morgen.

Så, mest sansynlig kvitter jeg meg med god bilen. Med mindre det dukker opp en bra 242 som jeg kan sette motor og alt over på i løpet av de nermeste dagene.

Nye bruksbilen blir mest sansynlig BMW om jeg finner den rette. E34 535i har jeg mest lyst på, men er åpen for muligheter.

Volvo Power! :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et faktisk veldig pent eksemplar av en 240, og det kommer fra en som ikke er noe spesielt volvofan! Alltid trist og leit og selge noe man har brukt mye penger og arbeid i..

Støtter under forslaget om en E34 535 som bruksbil ;)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet til vurdering av salg er for at jeg begynner å bli lei av å ha en bil som er så krevende å kjøre til bruks bil. Bråker noe jævlig og går noe jævlig og det har snuten fått snusen i... Ble stoppa 4 ganger på 7 dager!!

Så har jeg ikke så mye tid til vedlikehold av den, bryr meg mer om M3en. Føler jeg har mere igjen for å spytte på noen penger i den siden de holder seg i verdi.

Den har forfalt litt det sisste året med tanke på rust, har bare vinterkjørt den en vinter etter jeg kjøpte den og da poppet det frem rust her og der.

Selger den mest sansynlig til en kompiss, så jeg fortsatt har den i mitt nervèr og da har muligheten til å kjøpe den tilbake.. Eventuelt etter den er krasjet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider