Gå til innhold

Norsk E39 M5 01mod i 310km/t

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Jeg synes ikke dette er noe verre å høre på enn når japse gutta disser "kebabtraller".... :D Dere må vel tåle sånt som dette her?

Jeg har aldri dissa en eneste "kebabtralle"! Det eneste jeg skreiv var at jeg synes filmen var tøff, og at raske bmw`er er morsome og kjøre/sitte på med, men at jeg ikke ville eid en selv.....

Da synes jeg det er rimelig teit og begynne og dra frem hvem som har feitest lommebok!!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss ekte kjørefantaster, handler det jo ikke bare om fart. Men om også om nye, orginale biler. Da er BMW et godt eksempel.

At bilen faktisk gjør 310 uten nevneverdig trimming, rigging, miksing og oppsett som til syvende sist går i stykker, er jo bare et pluss.

At noen kaller ting for "ræv" er jo kanskje en beskrivelse for hvordan en synes ting er i forhold til sitt eget. Det skjønner jeg òg. Men det er jo høyst en personlig oppfattning.

Hørte jeg NORSK dokumentasjon?

00 Audi S8 Tipr (arbeidsbrakka)

x01 BMW M5

x98 Audi S8 6man

x96 M3 3,2 Cab Individual

x95 BMW 750i

x93 Golf VR6

x93 BMW M5 Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_S : har ikke noe problem med dissing av japser ;)

Er ikke F50 eller F1 greie sugemotor biler da?? hehe.. japsene har ikke laget noe spesiele sugemotor biler annet en Honda NSX og den kjenner jeg ikke spec på.

Edit: NSX gjør 0-200km/t på 18.2 sek.. helt orginal.. http://www.macs.ch/homepages/david/Media/sportauto/page7.jpg

PS den har bare 280hk ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Edit: NSX gjør 0-200km/t på 18.2 sek.. helt orginal.. http://www.macs.ch/homepages/david/Media/sportauto/page7.jpg

PS den har bare 280hk ;)

Problemet er bare det at m5 er en familiebil mens nsx er en pannekake, med hjul på.

Er vel ikke mange objekter/hurtigriskokere (japsebiler) som presterer (0-310) med na motor som er orginale og har 4 dører, og stort bagasjerom?

:)

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor fort den kebabtralla di går, er det alltid en eller annen bil som er kjappere, så det er ingen grunn til å leke verdensmester. Du sier at det er ingen som har filma japsebilen si i 310++? Det betyr ikke at det ikke finnes japsebiler som drar fra bayer-møkka di.

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Problemet er bare det at m5 er en familiebil mens nsx er en pannekake, men hjul på.

Er vel ikke mange objekter/hurtigriskokere (japsebiler) som presterer (0-310) som er orginale og har 4 dører, og stort bagasjerom?

:)

Skyline kom(mer?) med fire dører

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by afen

Skyline kom(mer?) med fire dører

Så jeg glemte å skrive en liten detalje....er rettet på nå....men sleng opp video av en orginal skyline som prester 310....har aldri brydd meg noe serlig om skyline.....så hakke peiling på hva de presterer orginalt.....hadde verdt spennede å se

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår