triggerhappy Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Quicksilver jekk deg ned et par - tre hakk nå m5 dude... bilen din akser jo som ei ræv... skjønner ikke at du gidder å skryte av det en gang. Du var jo bra ovenpå før i tida du òg, selv om bilen din gikk kvartmila på 13,9 eller hva det var. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Jeg synes ikke dette er noe verre å høre på enn når japse gutta disser "kebabtraller".... :D Dere må vel tåle sånt som dette her? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 svært få plastraketter som klarer 0-200 på 17 sec som har na motor... altså ikke kompressor/turbo eller annet dritt... det kan bmw... morro med plastrakett... men virkelige krefter er da mer morro? =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Dr_S Jeg synes ikke dette er noe verre å høre på enn når japse gutta disser "kebabtraller".... :D Dere må vel tåle sånt som dette her? Jeg har aldri dissa en eneste "kebabtralle"! Det eneste jeg skreiv var at jeg synes filmen var tøff, og at raske bmw`er er morsome og kjøre/sitte på med, men at jeg ikke ville eid en selv..... Da synes jeg det er rimelig teit og begynne og dra frem hvem som har feitest lommebok!! -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 For oss ekte kjørefantaster, handler det jo ikke bare om fart. Men om også om nye, orginale biler. Da er BMW et godt eksempel. At bilen faktisk gjør 310 uten nevneverdig trimming, rigging, miksing og oppsett som til syvende sist går i stykker, er jo bare et pluss. At noen kaller ting for "ræv" er jo kanskje en beskrivelse for hvordan en synes ting er i forhold til sitt eget. Det skjønner jeg òg. Men det er jo høyst en personlig oppfattning. Hørte jeg NORSK dokumentasjon? 00 Audi S8 Tipr (arbeidsbrakka) x01 BMW M5 x98 Audi S8 6man x96 M3 3,2 Cab Individual x95 BMW 750i x93 Golf VR6 x93 BMW M5 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 :rolleyes: Noen som har for lite å krangle om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Dr_S : har ikke noe problem med dissing av japser ;) Er ikke F50 eller F1 greie sugemotor biler da?? hehe.. japsene har ikke laget noe spesiele sugemotor biler annet en Honda NSX og den kjenner jeg ikke spec på. Edit: NSX gjør 0-200km/t på 18.2 sek.. helt orginal.. http://www.macs.ch/homepages/david/Media/sportauto/page7.jpg PS den har bare 280hk ;) 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 har ikke NSX mer enn 280hk? Slik som alle andre japanere :) ? Er jo det med avgiftene/myndighetene at man ikke kan overstige 280hk .. ? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Quicksilver Edit: NSX gjør 0-200km/t på 18.2 sek.. helt orginal.. http://www.macs.ch/homepages/david/Media/sportauto/page7.jpg PS den har bare 280hk ;) Problemet er bare det at m5 er en familiebil mens nsx er en pannekake, med hjul på. Er vel ikke mange objekter/hurtigriskokere (japsebiler) som presterer (0-310) med na motor som er orginale og har 4 dører, og stort bagasjerom? :) :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Uansett hvor fort den kebabtralla di går, er det alltid en eller annen bil som er kjappere, så det er ingen grunn til å leke verdensmester. Du sier at det er ingen som har filma japsebilen si i 310++? Det betyr ikke at det ikke finnes japsebiler som drar fra bayer-møkka di. 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by just crusing Problemet er bare det at m5 er en familiebil mens nsx er en pannekake, men hjul på. Er vel ikke mange objekter/hurtigriskokere (japsebiler) som presterer (0-310) som er orginale og har 4 dører, og stort bagasjerom? :) Skyline kom(mer?) med fire dører 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by BMW-323 Noen kjappere? Er det Jan Erik Larsen som sitter på? Ufattelig lite støy i bilen da, imponerende vogn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by afen Skyline kom(mer?) med fire dører Så jeg glemte å skrive en liten detalje....er rettet på nå....men sleng opp video av en orginal skyline som prester 310....har aldri brydd meg noe serlig om skyline.....så hakke peiling på hva de presterer orginalt.....hadde verdt spennede å se :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Nå er det jo ikke alle med en småkjapp bil som trenger å vise hvor mye hår de har på ballene ved å legge ut en video på nettet. 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Må si den BMW'n imponerer. Det er jo snakk om en familiebil! Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg