Gå til innhold

Norsk E39 M5 01mod i 310km/t

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-323

har ikke NSX mer enn 280hk? Slik som alle andre japanere :) ?

 

Er jo det med avgiftene/myndighetene at man ikke kan overstige 280hk .. ?

 

Har kjørt 50 mil i en original NSX - har ikke inntrykk av at den har mer enn de oppgitte 274 hk.

 

Men den har alukarosseri og er dermed lett.

 

Og ikke minst er NSX en av historiens mest undervurderte sportsbiler, dette var en av mine aller aller beste kjøreopplevelser hittil!

En bil med en utrolig kjørbarhet og balanse - rett og slett.

 

Rykter i bilbladene sier at nye NSX får cirka 350 hk, og designet ser meeeget lovende ut!!!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quicksilver

jeg har ikke filmet noe inni bilen min i år desverre. enest jeg har på film er at bilen gjør 0-225km/t virklige km/t på 10sek på "right on" treffet på Gardermoen i år. men Det er en supra med 400hk i "Get away in stockholm 1" som har filmet speedometere i 310km/t. filmen deres er fet men det er måten dere oppfører dere på her som ødlegger..

Slutt å krangle nå folka ;)

Quicksilver:

Noen mulighet for å legge ut denne filmen?

Har innmari lyst til å se bilen din i aksjon, har bare hatt muligheten til å beundre den på bilder og i stillestående posisjon ;)

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

 

Er ikke F50 eller F1 greie sugemotor biler da?? hehe.. japsene har ikke laget noe spesiele sugemotor biler annet en Honda NSX og den kjenner jeg ikke spec på.

 

Edit: NSX gjør 0-200km/t på 18.2 sek.. helt orginal.. http://www.macs.ch/homepages/david/Media/sportauto/page7.jpg

 

PS den har bare 280hk ;)

Må ikke glemme at Honda har s2000 da..

Mener å huske at de har verdensrekoden i antall hester ut av en NA 2,0liter 4 sylindret motor..

240hk og et helt syykt turtall!! (maks hk ved 8500 omdr/min!

 

Synes da det er ganske rått også jeg da..

 

Fra honda.no

Hondas første toseters roadster på over 30 år er en helt ny bil fra bunnen. 2-litersmotorn på 240 hk har markedets høyeste litereffekt for motorer uten turbo, og oppfyller likevel de strengeste miljøkravene.

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Detta blir for dumt..... Jeg sier at jeg synes det var en rå film,så begyner du bare og slenge dritt!!

Jeg gir vel faen i om du har feit lommebok jeg vel!!

 

Herregud da mann. Snakk om "for dumt"..

 

Du sa du kunne aldri tenkt deg å eie BMW, Fastlane sa han aldri kunne tenkt seg å eie Mazda, og konstanterte også det faktum at vår alles lommebøker er forskjellige. Noe du neppe kan nekte for. Er jo du som starta hele krangelen, og i tillegg tar deg nær av noe. Tror du tar deg mer nær over billista til Fastlane enn det han sa. La nå misunnelse være misunnelse, og nyt heller at folk som ham kjøper slike biler slik at vi vanlige dødelige får se slikt i trafikken. Storkoser meg hver gang jeg. For jeg har ikke råd til å bruke 700k på en 2-3 år gammel M5. Har du?

 

Originally posted by Quicksilver

jekk deg ned et par - tre hakk nå m5 dude... bilen din akser jo som ei ræv... skjønner ikke at du gidder å skryte av det en gang.

 

Kan ikke se at han har skrytt av det jeg. Film på nett er ikke lik skryting. Dessuten er det er faktum at det er en veldig rask bil som fint starter og triller både til og fra jobb og barnehage med kone i passasjersetet og tre unger med god plass i baksetet de fleste dagene av året, enten du vil det eller ei. Det er imponerende i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er så begeistret for denna M5'n. For all del det er serdeles kul bil, skal ikke nekte for det. Men det finnes da mange BMW'er som er mer artig enn en slik en. Dere kan jo ta BMW345 sin e30 for eksempel. Det er jo en org. hartge e30 med en bmw turbo maskin.... det er faen meg bil som flyter seg fort det. Men skal ikke rake ned på noen biler jeg...kunne tenkt meg det meste av bil jeg, bare den er kjapp, har fine linjer eller begge deler. Må dere slutte å krangle....

 

PS: Quicksilver skryter masse syns jeg.... Den supraen blir jo aldri brukt skulle en tro.... Hadde det vært min skulle jeg vel kjørt så blårøyken stod dag ut og dag inn.... Skal mann ha det, bør det brukes...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke noen finner noen innlegg i fra meg hvor jeg disser noen uskyldige forde de har mindre penger en meg, det var det som jeg hengte meg opp i. det er ikke normal folkeskikk mener jeg da. det har jeg sakt i andre innlegg over her også så i indikere at jeg er missunelig blir litt for dumt hehe ;)

 

Edit: alså bilen er drit kul og går bra, bare synde med holdningen (jeg har mere penger en deg din dritt) til eieren, det at han sikter til å disse japser er helt i orden, det er ikke noen andre japser som matcher den filmen pr i dag ;) men den 370km/t filmen til Pollyen tar kaka da.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by afen

Uansett hvor fort den kebabtralla di går, er det alltid en eller annen bil som er kjappere, så det er ingen grunn til å leke verdensmester. Du sier at det er ingen som har filma japsebilen si i 310++? Det betyr ikke at det ikke finnes japsebiler som drar fra bayer-møkka di.

 

Der kom kebabtralle ordet. Han spurte om det var noen som har en video av en annen orginal bil som kjører i 310!..

 

 

Her er eksempel på hva som skjer med en BMW med turbo.

BMW E34 B10 Bi-turbo hadde oppgitt topphastighet på 291km/t og 550nm (om jeg husker rett) som kom i 1988.

 

En artikkel på autopower.se, viser en Alpina B10 som har klart 340 km/t :) Dette i en 15år gammel BMW.

 

Kan noen her nevne verdens første serieproduserte bil med turbo?

 

BMW 2002 turbo :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er meningsløst. Denne diskusjonen kan pågå i det uendelige. Bmw vs. japsebiler er jo et umulig sammenlignings grunnlag. Bilene er jo hvidt forskjellige! Hvert merke har lagt vekt på det de synes er viktig. At bmw lager heftige sugemotorer som ALLTID har hvert veldig for-ut for sin tid er jo ikke noe å legge skjul på. Men det betyr jo ikke dermed at en japsebil er noe dårligere fordet!

Begge har jo fordeler og ulemper. SLUTT å diskuter.

Legg heller ut noen fete filmer:D

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Er ikke F50 eller F1 greie sugemotor biler da??

 

F50 har turbo. F1 har ikke det, men det er ikke akkurat gatebil heller da. Men BMW er den motorfabrikkanten sammen med Ferrari som tar ut mest hk av motoren sin i F1.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sublime

 

Du sa du kunne aldri tenkt deg å eie BMW, Fastlane sa han aldri kunne tenkt seg å eie Mazda, og konstanterte også det faktum at vår alles lommebøker er forskjellige. Noe du neppe kan nekte for. Er jo du som starta hele krangelen, og i tillegg tar deg nær av noe.

 

Endelig noen som forstod hva jeg i utgangspunket skrev..:)

00 Audi S8 Tipr (arbeidsbrakka)

 

x01 BMW M5

x98 Audi S8 6man

x96 M3 3,2 Cab Individual

x95 BMW 750i

x93 Golf VR6

x93 BMW M5 Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som om det har roet seg litt nå, trygt å poste ? ;)

 

Det blir fort "drittslenging" her har jeg intrykk av, men det pleier jo å hente seg inn igjen, og godt er det !! :)

 

Quicksilver: At bilen din er styggrask tror jeg ingen kan nekte for, og jeg skulle gjerne hatt en slik til banebruk!! (Supra, NSX og S2000 er veldig gode eksempler på at de på andre siden av kloden vet hva de holder på med, både design og teknikk)

 

Ikke ta det ille opp, men du har vel ikke brukt så rent lite penger på bilen din du heller ? Tror ikke min skulle hengt sååååå langt etter om jeg hadde lagt ned like mye penger i min.

 

Uansett, bil koster mye penger så fort man skal ha noe som går stort fortere en yaris, slik er det bare i dette landet.

 

Hadde selv tenkt til å legge ut en liten speedo greie fra 30-290, ikke filmet av meg riktignok, men for å dele med de som var interessert.

 

Robert

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentlemen!

 

Er jo alltid litt morro med diskusjoner, men dette ble jo litt dumt. Jeg skjønner at det for en japsegutt er svært surt å se en bayer rase avgårde i 310... Fra min side har jeg aldri kommet med personlig angrep på noen...

Må si at han raskesølvet tok ting svært underlig....

Men, men.

Jeg må også få sagt at det står stor respekt av biler som NSX og S-2000, såvel som Supra.

Japanerne skulle ha fortsatt å rendyrke slike biler i større skala!

 

Er jo lov å være litt breial etter en slik video:)

 

Det kommer mer!

00 Audi S8 Tipr (arbeidsbrakka)

 

x01 BMW M5

x98 Audi S8 6man

x96 M3 3,2 Cab Individual

x95 BMW 750i

x93 Golf VR6

x93 BMW M5 Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har Audi S8 nå.

I så fall er du den rette å spørre om hvordan de bilene er i forhold til hverandre.

Jeg tenker ikke kun på akselerasjon og toppfart, da jeg regner med at M5 er vond å bryne seg på uansett hvilke mytiske inskripsjoner konkurrentene måtte smelle på bagasjelokkene sine. Det jeg er mest nysgjerrig på er veigrep, kjørbarhet og generell byggekvalitet. Men også akselerasjon og fart er interessant, selvsagt.

M5'n var i alle fall langt råere enn jeg har forestilt meg, og det til tross for at jeg har alltid hatt høye tanker om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår