erikk Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by BMW-323 Kan noen her nevne verdens første serieproduserte bil med turbo? BMW 2002 turbo :) Det er ikke helt riktig, visstnok var det en Chevrolet fra 1962 som var verdens første serieproduserte bil med turbo. Chevrolet Corvair... Se link: http://www.corvaircorsa.com/turbo02.html 2002 turbo ble vel kun produsert i en måned, men at det er første europeiske bil med turbo er riktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Evjen: F50 har turbo. F1 har ikke det, men det er ikke akkurat gatebil heller da. Men BMW er den motorfabrikkanten sammen med Ferrari som tar ut mest hk av motoren sin i F1. Sjelden jeg gidder å poste, men F-50 har da for faen ikke turbo. Selv om Koenigg gjør noe med det. F-40 har turboer ja. <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by a.d.b. Evjen: Sjelden jeg gidder å poste, men F-50 har da for faen ikke turbo. Selv om Koenigg gjør noe med det. F-40 har turboer ja. Der kom du meg akkurat i forkjøpet audun! Vet at Koenigg lager noen brutale turbo F50`r, men herregud da.. trodde faktisk ikke at Ferrari lagde biler med turbo jeg.. Er det turbo i F40`n altså? hmm.. Ferrari synger best alene mener nå jeg ;) Mvh Lethal ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Angående det jeg sa om A8 og merca ble litt feil å si deisnget, tenkte på komforten i seter o.s.v og tenkte ikke på den nye 8`ern :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Please hold dere til topic!! ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Lethal Der kom du meg akkurat i forkjøpet audun! Vet at Koenigg lager noen brutale turbo F50`r, men herregud da.. trodde faktisk ikke at Ferrari lagde biler med turbo jeg.. Er det turbo i F40`n altså? hmm.. Ferrari synger best alene mener nå jeg ;) Mvh Lethal Enig.. Har en film av en Ferrari F50 med turbo, og det blir liksom ikke riktig med psshh-lyd på den bilen.. Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Denna filmen som har vært ute før? Han idioten som snakker.. "Bare klemm på nå." "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hvorfor er man IDIOT hvis man sier det? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Noen som har filmen med POLLY som ble nevnt tidligere her, den kunne jeg tenkt meg å se.... Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hva er det da? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Sto noe om film og 370 km/t. Det vil jeg se, for den bilen hans er fin.... Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 370? Shit.. hva slags bil er det? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Trans Am med litt større motor og 2 stk snurrer... Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Trans Am i 370? lol..har jeg hørt det og Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Dr_S Trans Am i 370? lol..har jeg hørt det og Er da ikke umulig at Polly er god for 370. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg