Gå til innhold

Volvo 760 2,4 Turbo diesel NÅ MED FILM!

Ranger emnet

raaneren91

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ok:) kjekt det;)

flott bil forresten:)

noe større planer eller?

hmm jeg skal først få den strøken så får jeg se:P ettersom noen sier at det kun finnes 4stk 1985 mod av diesel utgv tenker jeg å holde den strøken.

frister med noe med litt mer gamp i. tenkt på 940 turbo eller noe sånn;)

er spent på hvordan bilen er under håper den er strøken der. skal komme med bilder når den kommer på bukk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg skal først få den strøken så får jeg se:P ettersom noen sier at det kun finnes 4stk 1985 mod av diesel utgv tenker jeg å holde den strøken.

frister med noe med litt mer gamp i. tenkt på 940 turbo eller noe sånn;)

er spent på hvordan bilen er under håper den er strøken der. skal komme med bilder når den kommer på bukk:D

ja, det er bra;) Ja, har hørt noe om det før :P

ET-motor hadde vært kjekt :D

hehe, alltid spennandes det der :P

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke planer om å bytte ut. men usikker på om hvor lenge den holder ut... hvis den ikke holder lenge så har jeg to muligheter: bytte motor, eller selge den til noen som har lyst på en diesel bil som er meget sjelden kan jeg vel si... men får se når jeg får den på verksted ossen tilstanden er. skal ihvertfall bytte reg reim og glødeplugger så ser jeg etterpå...

ok takker for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://s370.photobucket.com/albums/oo143/raaneren91/?action=view&current=motorsprsml.jpg her er et dårlig bilde av motorrom. med ett spørsmål om hvor en ledning skal hører til ac.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://s370.photobucket.com/albums/oo143/raaneren91/?action=view&current=motorsprsml.jpg her er et dårlig bilde av motorrom. med ett spørsmål om hvor en ledning skal hører til ac.

Ser ingen ledning på bilde jeg :P er det en løs ledning? som hører tel air condition?

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er en løs ledning som hører til ac. lurer på om det skal sitte en tank eller noe? hvis du lagrer bilde å zoomer inn så ser du at det står skrevet noe rett ved luftfilter boksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider