Gå til innhold

Eldre bak rattet (Kanskje vi må få en ny lov i Norge?)

Ranger emnet

soNiXx

Anbefalte innlegg

Gamle mennesker har bøttevis med erfaring, men ikke oppmerksomhet eller reaksjonsevne. Unge (18-20) mot gamle (forbi best before)-debatter har liten hensikt da begge suger.

Eirik

Bøttevis med erfaring fra en tidsalder hvor det fantes 3 rundkjøringer i hele Norge? :)

Aner ikke hvor mange ganger jeg nesten har blitt meid ned av pensjonister når jeg skal spasere over veien. Jeg har som vane med og stå ved fotgjengerovergangen til jeg ser folk slakker ned, og hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke kunne skrevet dette. X antall ganger har jeg satt EN fot ut på gangfeltet, så har en eller annen gamling kommet kjørende i full fart ett halvt sekund etterpå.

Til alle gamlinger som leser dette; det er ett fortau, ikke en jævla søm for og holde veien sammen!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ihvertfall bare flaks at jeg enda er her etter en episode i vår. Jeg lå i 80 i 80 sona og møtte en eldgammal mann.. bilen hans skeinet over i mitt felt (det var rettstrekke, full sikt og null hindringer). Jeg slang meg ut i grøfta (hadde vi møttes 20 meter før hadde jeg hatt autovern på siden min og dermed hadde vi daua alle mann). Selv om jeg var laangt utti grøfta smalt han inn i speilet mitt på siden. Den gamle hora stakk selvsagt fra uten å stoppe. Og det er kanskje best, for han.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider