hobbess Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hei Hvorfor har integrale rykte på seg for å være en bil som du må kunne skru for å ha? Hva er det som ryker på den bilen her så mye oftere enn på andre biler? Er det bare en "myte" eller er det sånn at du nærmest må skru mer enn du kjører? Jeg skal ha meg integrale en gang i nær fremtid.. Men er litt nyskjerrig på hva det innebærer å være eier av bilen.. Jeg har relativt god peil på å skru lettere ting, og har snøring på elnett osv.. Men når det kommer til mer avanserte motorjobber osv så vil jeg ikke si at jeg er helt egnet.. Men hva er det som ryker så "ofte" på disse bilene? Hadde hvert fint om noen kunne klarnet det opp litt for meg ;p Mvh Siter VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Om du må skru mer enn du får kjørt har du simpelthen kjøpt feil bil ;) Om du ønsker å skru minst mulig ville jeg lagt meg på 100-110 000 som et minimum. Det aller beste tipset jeg kan gi deg: registrer deg på Evocorner-forumet og les kjøpeguidene og FAQ-ene. Og ha is i magen, ikke hopp på første og beste eksemplar du kommer over. Ta deg god tid, vær kresen og undersøk nøye. Og som du kanskje vet allerede; man kjøper ikke Integrale fordi man vil ha noe som bare går og går, man kjøper Integrale fordi man vil ha en Integrale. Følelsen av å eie og kjøre en Integrale er helt spesiell :) Mvh Thomas tidligere Integrale-eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Vet hvertfall at elnettet er et helvete i mange av disse bilene. Har en kompis som sleit noe fælt med disko i varselspanelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.