tussi18 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Som emnet sier. Det er til en 1990 Opel Omega A 2.0i C20NE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bortsett fra en Kadett B har jeg aldri hatt Opel, men hvis jeg skulle tippe, så vil jeg si kamreim og strammehjul. Så gjenstår det bare å se om jeg er like dårlig til å uttale meg treffsikkert om Opel som Opelfolket er om Volvo 850... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bør vel inngå løpehjul også tenker jeg. Edit: Kanskje ikke på 8V? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg