Jansen Sjøl Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei :) Lurer på om noen spiller noe Forza 2 online, både drifte servere og vanlige løp?. er litt lei av å bare kjøre mot utenlanske :P Hvis noen gjør det, gidder dere legge meg til :)? heter jansen87 på X360en. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Pellick er taggen. Vi har en gamertag-tråd, men det er sikkert ikke så mange av de som fortsatt kjører. Jeg er også lei av bare å kjøre mot amerikanere med heliumstemmer :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 LoftedDaniel23...legg meg til så er jeg med:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hoccy her, kjører sjelden, men har fortsatt noen ferdigheter inne. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 bmwmaats.. Legg meg til.. kjører nesten daglig ;) Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 kjører ofte her, men har ikke hatt nett på boksen!! Hansien er GT Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Nighthawk12 her ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 kimosabi79 here.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg