Vegard666 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Noen som har litt erfaring på dette område? .. Kjører nå fullt k2p 165 Focal. Jeg elsker lyden, men syns dem blir litt "kvasse" på skikkelig høyt volum Tenkte på en liten oppgradering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Noen som har litt erfaring på dette område? .. Kjører nå fullt k2p 165 Focal.Jeg elsker lyden, men syns dem blir litt "kvasse" på skikkelig høyt volum Tenkte på en liten oppgradering:) Seas lotus ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg har faktisk Ingen erfaring med Seas lotus . :) skulle gjerne hørt hvordan det er, men jeg er Focal fan da:D lurte om d er noen vits og oppgradere fra k2 til eks, K3? .. eller bør æ rett å slett bare spare til Utopia? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 da passer det bra å ta en titt på splitter nye Focal 165KRX2 http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=3292&osCsid=848567aad64ee36d4b53da301de52950 :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Åja. jeg har sett en del på dem ja :) Har du hørt disse? var nemlig ute etter en litt rundere lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Nei desverre ikke hørt de, de er nettopp kommet på markedet. Ser fete ut og skal bli spennede å få hørt de ja. Nye 165KR2 med gul diskant låter en del "snillere" enn gamle serien i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg