Urgepower Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei. Jeg har satt på større kalliper foran på bilen min, og masterpumpa klarer ikke å gi nok kraft. Noen som veit om jeg kan sette på en større masterpumpe? Som passer til civic 92 mod esi (125hp) Kalliper er merke _A P racing_ M.v.h Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har du prøvd å høre på club-honda? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har du lufta godt nokk da? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har luftet mange ganger. Også på verksted. Problemet er at jeg har for liten masterpumpe.Eller for store kaliper. Har ikke prøvd club honda ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 do it! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg