Brulandracing Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei, eg har ein veldig spesiell bil og skal støype glassfiber deler av karrosseriet. Kan nåken gi meg ein ein go forklaring på koss detta ska gjerast skikkeligt? vil laga former og deler som blir fine og holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 kanskje skrive hva slags bil det er... Utrolig hva andre har gjort før deg, kanskje noen tilogmed har former... :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kanskje du i kompositt forumet noe vil finne :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brulandracing Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Nsu 1000 tt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 bilde?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 bør finnes glassfiberformer til disse vel? hadde sin storhetstid i rallycross på 80 og 90 tallet :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brulandracing Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 ja, d burde finnes:P dei finns heilt sikkert i ein eller aen garasje. probleme er å finne dei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg