GTPrimeraGT Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Heisann, Har en 96 318 TDS touring eg holder på å fikse opp. Den har et problem som gjør den ukjørbar, med engang en starter, etter maks 3-4 min stiger tempraturen ustoppelig opp til rødt område. Den ryker ikke, har ikke olje i kjølevannet eller vann i oljen, det lukter ikke eksos av kjølevannet, å om du kjenner på slangen inn til motoren er det varmt som fy der mens om du åpner opp ekspansjonstanken kan du stikke fingeren i vannet.. iskaldt.. det er med andre ord NULL sirkulasjon i vannet, Hva skyldes dette mest sannsynelig? har selv en teori om vannpumpe, men kan det være noe enklere? luft? termostaten?? Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Heisann, Har en 96 318 TDS touring eg holder på å fikse opp. Den har et problem som gjør den ukjørbar, med engang en starter, etter maks 3-4 min stiger tempraturen ustoppelig opp til rødt område. Den ryker ikke, har ikke olje i kjølevannet eller vann i oljen, det lukter ikke eksos av kjølevannet, å om du kjenner på slangen inn til motoren er det varmt som fy der mens om du åpner opp ekspansjonstanken kan du stikke fingeren i vannet.. iskaldt.. det er med andre ord NULL sirkulasjon i vannet, Hva skyldes dette mest sannsynelig? har selv en teori om vannpumpe, men kan det være noe enklere? luft? termostaten?? Var vannpumpa.. kom ut i deler.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Såpass... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg