kikkan1 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hva er forskjellen på registerrein og Kamakselremsett? Er det samma greiene? Registerreimsats heter det på Mekonomen sin gjemmeside, men så skulle jeg sjekke om Biltema hadde noe rimligere, og der heter det Kamakselremsett... Er det samma greiene? Det er mulig jeg surrer her, men det er derfor jeg spørr :) PS. Vet ikke hvor ofte registerreima må byttes jeg, men min ble byttet sist på 115905, og nå står den på 189734 alså 73829 har den gått siden siste bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hafflar Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Min vectra a 2.0I, 8v har intervall på 60 000km. Veit ikkje kos da e me andre motora enn den eg har, men har du samme motor så bør du jo tenka på å bytta reim ganske snart ;) ska ikkje sei da sikkert om da e samma greiene, men kunne jo høyrast sånn ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg