Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg solgte nettopp min golf 3, 1,8GT 93mod. med deffekt tomgangsregulator (som fungerer mye bedre nå når det der kaldt, men bilen er et h****** å kjøre ellers..) En god posjon rust i kanaler, og en kmstand på 231 000... Prisen er vel ikke vesentlig, men den var rimelig.. Oppdaget etter noen dager en annonse på finn.no. Min bil var nå avertert igjen: KM-stand 167 000, nyvasket, noe av sotinga fjernet, 94 mod. "Helt strøken golf GT, spesiel bil i Norge (sant nok det), vanskelig å finne en i så god stand" Men ellers ingen ting gjort. Pris: 33 000,-. Såvidt jeg vet så synker ikke akkurat km-standen sånn uten videre. I tillegg oppdaget jeg en uke senere at kjøper ikke hadde omregistrert bilen (ja, jeg var så dum å sendte med del 2 av vognkortet), og han tok ikke lenger telefonen. Fant også ut at han hadde signert med falskt navn, nemlig kona sitt. (ikke norske så jeg synes ikke det var noe rart med navnet).. Fant nummeret hennes og ringte og ga klar beskjed om at hvis ikke bilen ble omregistrert innen et døgn ble de anmeldt for dokumentforfalskning samt bilen ville bli meldt stjålet. Det gikk vel ca en time før kjøper ringte og sa han hadde levert omregistreringa nå og at den hadde blitt registrert. sjekket det opp og det stemte. Men uansett, vær litt obs når dere selger bilene deres. Og når dere kjøper bil. Annonsen er forøvrig slettet fra finn.no nå, så godt mulig den er solgt.. Men: hvis noen her vurderer å kjøpe en sort golf GT med nevnt KMstand... Ja... Jeg ville ikke gitt 33 lapper for den ihvertfall... Om noen vurderer en slik bil for øyeblikket, sender jeg gjerne reg.nr og mer info på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Link til annonse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den er borte fra finn.no nå. Mulig den ligger andre steder, ellers er vel bilen solgt. skal sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fant den igjen.. Ser at den nå står til 30 000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14932086 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ha Ha han vil ikkje ut med kva han heiter, det står bare navn: privat. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 tusen takk for informasjonen ! :) tar meg en liten prat med han der ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 tusen takk for informasjonen ! :) tar meg en liten prat med han der ;) Jaha?... Og hva skal du så si?.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 "Jeg har kjøpt helt nytt anlegg til bilen også som du ser på bilde." Er det virkelig han som har kjøpt anlegg her eller satt det i fra du solgte bilen? ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Det anlegget han selger med bilen er et "drittanlegg" jeg kjøpte på gooba for 400kr. Anlegget han i virkeligheten fikk med bilen er mye bedre.. Men han kjøpte det andre anlegget av meg også, "til en kompis".. Dere kan egentlig se annonsen jeg hadde ute på bilen; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14692006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Misstenkte det :) Han har byttet grillen da, sikkert verdt 10k ekstra ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Eg ser at finn advarar om svindling. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Misstenkte det :)Han har byttet grillen da, sikkert verdt 10k ekstra ;) //M Grillen der fikk han med.. Hehe.. I tillegg til det som sto på bildene jeg la ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Nesten så at man skulle sendt en mail med link til den "gamle" annonsen og spurt hva som har skjedd med KM her :) Og samtidigt spurt hva han har gjort med bilen for at få den opp 10k i pris! :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hehe er en skikkelig bruktbil selger du har solgt bilen til ser vi :-)... Lurer på om han får solgt den jeg, isåfall hadde det vært morsomt å tatt med den gamle annonsen til FURIE også spurt hva som han har gjort med bilen hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hehe er en skikkelig bruktbil selger du har solgt bilen til ser vi :-)...Lurer på om han får solgt den jeg, isåfall hadde det vært morsomt å tatt med den gamle annonsen til FURIE også spurt hva som han har gjort med bilen hehe Hehe... Det hadde vært no:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg