Gå til innhold

Advarsel... Bilsvindel...

Ranger emnet


Furie

Anbefalte innlegg

Nesten så at man skulle sendt en mail med link til den "gamle" annonsen og spurt hva som har skjedd med KM her :)

Og samtidigt spurt hva han har gjort med bilen for at få den opp 10k i pris! :D

 

//M

 

Han kjøpte den ikke for 20k heller da.. Solgte den billigere.. Fordi vi fant en annen bil vi ville ha så hastet det litt kan man si..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ganske sikker på at broren min så på denne på onsdag i lillestrøm, han dro hvertfall derfra uten bil pga den gikk å nøkket i fart, var vist helt jævlig å kjøre, selger skyldte på nylig motorvask. Som broren min nektet å tru siden motorommet ikke så vasket ut siden 1940..

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ganske sikker på at broren min så på denne på onsdag i lillestrøm, han dro hvertfall derfra uten bil pga den gikk å nøkket i fart, var vist helt jævlig å kjøre, selger skyldte på nylig motorvask. Som broren min nektet å tru siden motorommet ikke så vasket ut siden 1940..

 

Haha.. Det høres ut til å stemme det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo dokumentforfalskning. Straffbart det.. Om han har justert tilbake km-standen for å tjene mer penger på bilen, er det straffbart.. Anmeld du.. Det hadde jeg, og sikkert mange andre her inne gjort.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med politiet nå. Ettersom det er kona sitt navn han har signert med så var det ikke ulovlig dersom hun har godkjent det. ;men jeg vet jo ikke om det er kona.

"Onkel Politi" sjekker opp. Men de har fått beskjed om hele saken nå, samt div. telf nr, finnkode, osvosv...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var justering av km-stand jeg mente var det mest alvorlige da.

 

Det blir antageligvis det anmeldelsen vil gå ut på også, hvis det var kona sitt navn han signerte med da.

Om de feks. "bare" er samboere er jo saken en annen, på den siden også.

Har blitt lurt når jeg har kjøpt bil selv, veit hvor utrolig surt det er, - så er greit å gjøre det man kan for å forhindre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår