Gå til innhold

Min passat 32b syncro

Ranger emnet

KloA

Anbefalte innlegg

Hurra! har endelig fått klørne i en 32b syncro, har prøvd lenge!

Det er desverre ikke en 2.2gt , men en 1.8 forgassersak, ew. den har også gått grusomme 404kkm, vært eid av en gammel mann som har kjørt den 200k siden den ble importert i 97.

gjort til nå : iiingenting.

MÅ gjøres :

* Forrige eier ødela bakerste potte, og erstatta den med .. et rør som er dobbelt så stort som røret det skal dekke over, ny bakpotte må til.

* anlegg, litt iallefall, blaupunkt-kassettspilleren som står i duger ikke helt.

Ønskeliste :

* ny motor, 1.8 112hk eller kanskje 2.2 fra en audi ? hva er lettest å putte i?

* nye seter.

og så var det bildetid, woohoo!

DSC00585.JPG

DSC00575.JPG

Gått liiitt langt ja..

DSC00576.JPG

DSC00578.JPG

DSC00580.JPG

Kassettholder og sperre :D

DSC00581.JPG

Snåle setetrekk, har ikke turt å ta dem av enda.

DSC00582.JPG

DSC00586.JPG

DSC00588.JPG

Wtf er dette ? bak på taket..

og så, eksosen :

DSC00590.JPG

DSC00596.JPG

Bråker noe forjævlig.

så, jeg er åpen for forslag, eller tilbud om deler, eller lignende, men dere kan gjerne droppe forslagene om å vrake den :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dårli :P håpe min e litt bedre :P

åsså får vi stashe dæ opp med en 112hk å ett finare ratt =)

håpr du tar av setetrekkan i mårra så eg kan finne ut om æ skal leite etter stola :P

den skal vere svart ja ? da må du fikse rails'an :P æ har en som ikke e rulla over :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...