lulle Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=526757 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Trond Magnussen :boxers :fuckme2: dukenukem :w00t Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 dumbass.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Selvantenn og brenn i h#¤%#%%#......... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ingen av dere har råd til den bilen uansett. jævla nettrunkere Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ingen av dere har råd til den bilen uansett. jævla nettrunkere Regner med at du har fullt navn og har sjekket inntekt/formue på de du sikter til etter som du kan komme med en slik kommentar? "Verdens beste" Norge må igjen svi for dette klimatullet. "Jeg er ikke sikker på om det å ha denne bilen i stallen gir oss den riktige miljøprofilen som vi ønsker å ha på det tidspunktet vi kan ta inn bilen, altså om to år. Jeg tror kanskje at vi er mye mer miljøbevisste i Norge når det gjelder bil om to år. Det er derfor jeg er i tenkeboksen om Camaro, sier Magnussen. Så hvor mange av dere klimatullinger er det som handler en ny amerikansk bil? jeg blir kvalm. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det der er den fineste nye bilen jeg har sett. Etter Dodge Challenger! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ingen av dere har råd til den bilen uansett. jævla nettrunkere At slike som deg har råd til å være på nettet, er jo besynderlig. Men trygdene stiger vel litt de også. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 men seriøst.... hvor mange biler kommer de til å selge?? Kan jo kjøpe 3-4 C4 corvettecabber for det den vil koste... Eller en masse annet gøy... Er jo ikke annet enn en plastikkbil lik alt annet, blir jo ikke noe bedre bare fordi det står camaro på koffertlokket....:deng Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Skamfeit bil, hadde jo vært fint å tatt inn et par stk for å se responsen? Jeg hadde hvertfall ikke hatt noe imot å kjøre på samme vei som en slik en :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Vil bare si at den er veldig moro og god å kjøre :driving Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Mye ligger de på i pris ca i norge? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 At slike som deg har råd til å være på nettet, er jo besynderlig.Men trygdene stiger vel litt de også. ja den gjør det. kom inn for 12 dager siden er det vel nå Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Regner med at du har fullt navn og har sjekket inntekt/formue på de du sikter til etter som du kan komme med en slik kommentar? "Verdens beste" Norge må igjen svi for dette klimatullet. "Jeg er ikke sikker på om det å ha denne bilen i stallen gir oss den riktige miljøprofilen som vi ønsker å ha på det tidspunktet vi kan ta inn bilen, altså om to år. Jeg tror kanskje at vi er mye mer miljøbevisste i Norge når det gjelder bil om to år. Det er derfor jeg er i tenkeboksen om Camaro, sier Magnussen. Så hvor mange av dere klimatullinger er det som handler en ny amerikansk bil? jeg blir kvalm. Hvilken klimatulling kjøper en hvilken som helst sportsbil? Skal man være miljøvennelig nytter det ikke å kutte bittegrann ned her og der. Er som om en feit fyr som spiser 10 kg med feit mat om dagen, kutter ned kosten med 1 kg, og tror at han redder seg selv fra superfedmens tragiske utfall. Sier ikke at man trenger å helle spillolje i sjøen om man ikke er miljøfanatiker, men det handler litt om å gå inn for noe eller ikke. Går man delvis inn kommer man bare delvis til mål. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kjøper de ikke den bilen så kjøper de noe annet, som igjen kan være værre enn denne. Norge trur dem kan redde verden. Husker sist jeg prompa i mot vind, da snudde vinden. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg