lulle Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kjøper de ikke den bilen så kjøper de noe annet, som igjen kan være værre enn denne.Norge trur dem kan redde verden. Husker sist jeg prompa i mot vind, da snudde vinden. og så blir det tiligere vår. he he :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 og så blir det tiligere vår. he he :driving Er det jeg håper på :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 men seriøst.... hvor mange biler kommer de til å selge?? Kan jo kjøpe 3-4 C4 corvettecabber for det den vil koste... Eller en masse annet gøy... Er jo ikke annet enn en plastikkbil lik alt annet, blir jo ikke noe bedre bare fordi det står camaro på koffertlokket....:deng Er det ikke morsomt med litt variasjoner? Jeg for min del er eveig lei C4, og syntes ikke denne er noe fin. Hadde ikke hatt noe imot å få se en ny camaro på neste treff, og kanskje få sitte på en tur. "Lik alt annet"? Hvorfor kjører ikke du Ford Mustang? :ass: Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 På et av nye spillene til x-boks 360 kan dere kjøre bla, denne camaroen. spillet heter GRID..fantastisk spill.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Er det ikke morsomt med litt variasjoner? Jeg for min del er eveig lei C4, og syntes ikke denne er noe fin. Hadde ikke hatt noe imot å få se en ny camaro på neste treff, og kanskje få sitte på en tur. "Lik alt annet"? Hvorfor kjører ikke du Ford Mustang? :ass: kjøre Fo...r...d NEINEI...:deng :D . Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Snavla Bead :deng Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hehe :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg