Gå til innhold

max sænking!!!

Ranger emnet

johnten

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å kontakte dem men ikke fått noe svar.

Nå har jeg fått tak i ekstra forstilling som blir bygs med coilover dempere.

Jeg har bestil 2 veis justerbare gaz coiloverdempere med275punds fjærer bak og 900punds fjærer foran. Disse kommer vell i posten når som helst nå så det blir spennede.

Forstillinga blir da med polyforinger, nye bærekuler og hjullager, coiloverfjærbein og withline stabstag med unibolts lenkearmer.

Bak blir det polyforinger,truetrack diff,witheline stabstag og coiloverdempere.

Når jeg begynner med byggingen kan jeg legge ut litt bilder for inspirasjon.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dere har litt feil stuk her, den skal ikke være lavere bak enn foran, enten HELT i vater,men helst litt lågere foran enn bak, hvor mye lavere foran er opp til hver enkel å finne ut... men å ha den sigen bakover er stygt hvis det ikke er rallycross-bil

Skikkelig lågt heile vegen e tøft det og, da kan det være lågære bak, men hvorfor blir det plutseleg tøft med baksigent på en rallycrossbil?

Må si jeg ville foretrekt kabbing enn å modde fjærskåla i nedre bærearm.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
dere har litt feil stuk her, den skal ikke være lavere bak enn foran, enten HELT i vater,men helst litt lågere foran enn bak, hvor mye lavere foran er opp til hver enkel å finne ut... men å ha den sigen bakover er stygt hvis det ikke er rallycross-bil

Kan ikkje bli meir enig!! bortsett for de me crossbil da, uannsett kor du ser på de, så er de stygt me en bil som er lavare bak enn framme:P

1972 Volvo 144 deLuxe

1991 Volvo 940 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider