Gå til innhold

Bil,utstyr osv

Ranger emnet

Mr_No_Name

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Biltema-båttankene fungerer helt utmerket, og koster langt under 1000-lappen. :-)

Og, trikset med å bygge en billig bilcrossbiler jo å få tak i ett utgangspungt som har en motor som fint kan brukes på løp.

Vil tro det er derfor det er såpass mange Kadett GSi'r, Golf GTI'r og sliktno på løp heretter. Fungerer greit slik de er standard. Og, har da hørt om folk som har kjøpt kjørbare GSi 8v'r til ett par tusenlapper.. Leiter man lenge nok etter bil/deler så er det fult mulig å få seg en grei crossbil til budprisen og kanskje enda mindre også om man er heldig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri prøvd boble med volvo motor jeg men jeg vet at det krever massevis med trening for å få ordentlig til. det er ikke sånn ufattelig lett å ratte en så baktung bil.

190e med volvo motor er genialt, men det er kukete å lage selv. holdt på hele påsken med det på en kamerat sin 190.

Mercedes med 528i motor i er enda mer genialt:D

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 190'n som vant juniorlandsfinalen på Elverum i år hadde en 2.8 fra en BMW. Når man så på den, så så man tydelig att det ikke skortet på kjøreegenskaper på vogna, værtfall!

Og, jeg har sett ett par 190'r i år med 3.0 MB-motor. Det var finalebiler det, så det er visst fult mulig å kjøre med tunge motorer frammi der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 190'n som vant juniorlandsfinalen på Elverum i år hadde en 2.8 fra en BMW. Når man så på den' date=' så så man tydelig att det ikke skortet på kjøreegenskaper på vogna, værtfall!

Og, jeg har sett ett par 190'r i år med 3.0 MB-motor. Det var finalebiler det, så det er visst fult mulig å kjøre med tunge motorer frammi der. :-)[/quote']

det er klart det, men det vil jo være bedre med mindre vekt forran. klart det funker, er ikke det jeg sier no mot men framtunge biler må da være guffent å kjøre.. morsommere å kjøre no som setter seg rett ned i bakken i stedenfor å skli sidelengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svenskene har ikke samme bur som oss, med mindre dem kjører her i landet, svensker må følge norsk reglement for å kjøre her, men i sverige har dem tynnere Hovedbøyle så bur må gjøres om på hvis du kjøper en svensk bil.

Ja tenkte ikke nødvendig vis og kjøpe ferdigbygget bil der..Men kaross..ser at det er mye billige greie biler og få på andre siden av grensen...Så jeg lurte egentlig på om det var noe mere en MVA som kommer i tilegg til bilens pris..Ettersom det ikke skal brukes på vei så er det val bare MVA eller?

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 190'n som vant juniorlandsfinalen på Elverum i år hadde en 2.8 fra en BMW. Når man så på den' date=' så så man tydelig att det ikke skortet på kjøreegenskaper på vogna, værtfall!

Og, jeg har sett ett par 190'r i år med 3.0 MB-motor. Det var finalebiler det, så det er visst fult mulig å kjøre med tunge motorer frammi der. :-)[/quote']

Den mercen hadde vi i teamet på jr landsfinalen i fjor(mistet den til vinnern i år). Gjorde litt med understellet på den og det gjorde underverker!

Veldig god bil å kjøre ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider