BareET Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 God kveld, vurderer og montere no ekstra fjærnlys. noe som har noen forslag eller tips om hva som er lurest/penest løsning f.eks. tips til fine lykter? er det påbudt med egen bryter for disse? mener at der er ok og bare ha de sammen me de orginale fjærnlysene`?! Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lurer litt på samme saken...... Enten kommer jeg til å montere et sett med xenon lyskastere inni grillen..... Eller/og sette i xenon pærer i de orginale fjernlysene.... Dette kommer uansett til å lyse no jævlig. Nå veit ikke jeg om/hvor mye "rillene" i grillen kommer til å forstyrre/blokkere for lyset fra kasterene inni grillen. Men det er jo en genial løsning hvis det funker da vel og merke.... Selv vil jeg kansje tro at kablene og sikringen på "fjernlyskursen" ikke er dimesjonert til å ha et par skikkelige kastere som bare er "hektet" på oginalledningene.. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har kjøpt et monterings-sett til ekstralys hos bilia, å så kjøpte jeg ett sell med hella 200ff, små runde lykter. Ble meget pent det, passer fint til fronten :) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 kjøp xenon kitt til å sette i org fjærnlys du. det har jeg gjor og det lyser veldig bra. eneste bakdel er at du ikke ser en dritt ertter du ha blendet ned. hehe Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 noen her som vet hvor man får tak i ekstralyktene med 4 dioder i? i en hvert "hjørne" på en måte så det blir en firkant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg