Gå til innhold

noe treff i vinter?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, må vel få til noe mere mishandling snart, tok bra av forrige helg...rart at ikke bilen har kvelda, var SJELDEN under 4000 omdr på de to timene vi rasa oppover.:drunk:

lurer på åssen det gikk med fjortisane som blei spruta greit ned av bilene ved lampeland? haha, det var artig å se dem få noen tusen kubikk snø på seg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det på et blunk var 20 tilskuere på plass da vi svingte innom der, så trur jeg neppe de blei så grinete at det gjorde noe:) Skjer så lite i lampeland at når det kommer 6-7 biler på en gang, så gjør det lite å bli spruta litt på:P

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, de skal du ikke tenke noe på, de jeg så, så bare glade ut :P

Også var jo natteravnene der for å redde dem så :)

natteravner?!:S så ikke jeg noe til i hvertfall... husker når JEG gikk på klubben og så rånerane drifte på snøen, det var tider det, da VI var unge.:cool:

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det på et blunk var 20 tilskuere på plass da vi svingte innom der, så trur jeg neppe de blei så grinete at det gjorde noe:) Skjer så lite i lampeland at når det kommer 6-7 biler på en gang, så gjør det lite å bli spruta litt på:P

var ikke dem jeg tenkte på, var etter gangfeltet mellom bensinstasjon og klubben, bortover rett før brua der, ruzlebiff spant jo ned unga så det bare vengte fjortiser i alle retninger, hadde omtrent samma sporet som han bortover, så får håpe jeg også fikk hagla dem ned litt.:)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke dem jeg tenkte på, var etter gangfeltet mellom bensinstasjon og klubben, bortover rett før brua der, ruzlebiff spant jo ned unga så det bare vengte fjortiser i alle retninger, hadde omtrent samma sporet som han bortover, så får håpe jeg også fikk hagla dem ned litt.:)

Og 3 min etterpå, når vi kom bort dit, så kom dem rimelig fort:P

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider