Kjetilj Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei. Har hatt bilen min på eukontroll, fikk noen 2'er feil som jeg holder på å utbedre, onsdag gikk fristen ut og jeg hadde tenkt meg på etterkontroll på mandag i neste uke. I dag(torsdag 2.) ble bilen begjært avregistrert hos biltilsynet. Hva skjer om jeg møter opp på etterkontroll med alle feilene utbedret? vil jeg få bilen eugodkjent og biltilsynet driter i avregistreringa? eller må jeg godkjenne bilen, sende inn skilta og betale påskiltingsgebyr for å kjøre lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bare dra og vis bilen på etterkontroll du så trekker dem tilbake begjæringa så fort de får bekreftet at den er godkjent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Bare unngå å treffe på politiet mens bilen er begjært avskiltet. Da går skiltene, uansett om bilen er EU-godkjent eller ikke. Et slikt godkjenningspapir kan man nemlig skrive ut selv. PS. Bilen din er begjært avskiltet, ikke begjært avregistrert. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ok takk for svar. PS bilen min er begjært avregistrert, ikke avskiltet... "Begjært Avregistrert 02.10.2008 (Ikke vist til kontroll) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Da er det feil ordlyd i brevet. Sikkert en datanerd som har laget teksten. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg