Gå til innhold

Kill_elo: Volvo 242 '76 prosjekt Vulva

Ranger emnet

kill_elo

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk du :D Ja, hullet i gulvet er min nyeste oppfinnelse! Skal se å få trademarkan snarest mulig nå! Ja, tectyl og alt det forarbeidet jeg har gjort, som egentlig ikke er så veeldig nøye å gjøre så grundig, er en jævla drittjobb! MEN, det som har vært en inspirasjon er at det er bare å få det unnagjort for det er første å siste gangen på, tja, 10 år med litt etterbehandling? :P

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte tectyl fra teroson, kan legge ut bilder av boksene imorgen :) Brukte to forskjellige, en tyntflytende først som trekker seg inni godt, deretter brukte jeg en tykkere sort for å beskytte mot steinsprut osv. Har pussa ned til metallet noen plasser der hvor jeg har sett det har vært rust, ellers hvor det er tectyl fra før har jeg bare dratt over med stålkost og blåst av med blåsepistol, har ikke noe spessielt å si om det er litt sand der

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåler sikkert 400hk. di er solid. regnr ditt er vel vd83799:) vet mye om denn:)er drukket mye alkahol i denn. i levangs gatan.

Den tåler uendelig med HK, men ikke mye moment.. (Nm)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, det var kjekk info! Hvilken motor som stod i den da? Kjøpte den av han som kjøpte den av deg jeg :) Bruker ikke grunning under tectylen nei, bare pussa med en stålrondell på vinkelsliper. Har derimot brukt en tyntflytende tectyl først da, deretter en tykkere type

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, det var kjekk info! Hvilken motor som stod i den da? Kjøpte den av han som kjøpte den av deg jeg :) Bruker ikke grunning under tectylen nei, bare pussa med en stålrondell på vinkelsliper. Har derimot brukt en tyntflytende tectyl først da, deretter en tykkere type

ok. en fra skogn? helge? var b20 da, en lat en:) er denn tectylen helt tett da? har plagdes mye m rust. driv nu m my lakkering å behandling etter sveising å slikt. å da bruker jeg ppg epoksy primer, å denn er 100% tett. d er veldi bra varrer. hefter tillåme på glatte ruter:) vil anbefalle deg å bruke d før tektyl å lakk å slikt. har ett par bilder jeg jerne ville vist deg, men for ikke til å legge di ut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, sikkert han som kjøpte den etter han da :) En surnadaling ved navn Endre :) Det høres spennende ut! Hadde jo gått an å prøvd det, men er litt for sent nå da men :P Har du brukt photobucket? Der kan du laste opp bilder! Eller så kan du jo sende de på mail til meg? Kan sende deg en PM med mail adressen jeg :)

'94 Audi RS2 [X]

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider